Lars Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 58 minuten geleden zei fleurtje: Zaagkous! Waarom? Mag toch vertellen hoe ik me voel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 @Lars Voel je je al wat beter? Nog aan de wandel gegaan? Fijne avond in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ja hoor Sheila even gewandeld en gegeten. Nu kijken of de dames kunnen winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Fijn. Ja, ik zie veel voorbij komen over de dames... heb nog niet gekeken. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Veel plezier Lars. Ik kan mijn aandacht er niet bij houden helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Lars, heb je nog iets van je treinen over en zo ja, kun je daar in de (nabije) toekomst en op je toekomstige lokatie nog wat mee? Als tekenen niet meer gaat is daar nog misschien wat baalgevoel in weg te stoppen... Je kunt alles wel weglopen voor de realiteit noemen, maar een mens mag toch hobby's hebben? Wat is een hobby anders dan weglopen voor de realiteit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Als je maar niet dag en nacht met je hobby bezig bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 @fleurtjegeheel aan jou. Ik begin te leren niet te oordelen, want vergis je niet... Achter elke voordeur zit een verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Dames staan toch voor momenteel... Lars je bent geen zaagkous.. Fleurtje is mssn wat gefrustreerd omdat de zon niet schijnt in A'werpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Nou wie weet is dat het. Dan maak ik me zorgen. Niet doen herstel, niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Leren en nooit/niet doen zijn twee verschillende dingen herstel. Zonder t één kom je uiteraard niet tot t ander. Maar los van dat ken ik niet één iemand die vrij is van oordelen. Is dat irritant soms? Ja, vooral als ze niet overeenkomen met mijn kijk op iets. Wat is t probleem eigenlijk? Dat ik lars een zaagkous noemde? Nou, ik vond hem zeuren...ik zeg dat wel elke week tegen mijn dochter en ik zie haar liever dan ijsjes met chocolade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Fleurtje is niet gefrustreerd. Integendeel.. In ieder geval, ze was t niet. Ik voel er verandering in komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Niet nodig Fleur...maar vergelijk de situatie van Lars niet met die van je dochter.. en ai wat een boos gezichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ik vergelijk geen situaties lieve. Ik vergelijk zelfs geen gedrag. Ik schrijf letterlijk dat ik wel elke week tegen mijn dochter zeg dar ze zeurt maar haar liever zie dan ijsjes met chocolade. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 WE ZIJN EUROPEES KAMPIOEN. Wat hebben we het goed gedaan hé? smart en Antoinnette reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 (bewerkt) I rest my case Maar inderdaad europees kampioen fantastisch gewoon!!! 6 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 (bewerkt) Waarmee ik zeg, voor zij die moeilijk tussen de lijntjes lezen, dat ik nog steeds vind dat lars zeurde maar hem daarom niet minder graag zie. 6 augustus 2017 bewerkt door fleurtje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 weet ik fleur, vandaar mijn reactie.. zeg hem gewoon dat het een schatje is, heeft hij veel meer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Yeah right Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 wat voor bui heb jij eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Waarom zou ik een bui hebben? ik ben altijd op t randje sarcastisch, scherp, oprecht en grappig. Meestal lief maar vaak ook knorrig. Niets nieuw. Ik vond iets, schreef t neer en t viel niet goed blijkbaar. In wat voor bui ben jij dat je me anders leest dan ik ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 (bewerkt) Lars heeft iedere zondag een baaldag en komt dat hier melden,je kunt niet verwachten dat wanneer je iedere zondag hetzelfde doet en niets onderneemt je dan een andere uitslag krijgt,dus ja een zaagkous. 6 augustus 2017 bewerkt door Sowhat Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 1 uur geleden zei Asterix: Geen bitchfight? Grrrmmfffppftjjhmmmm, dan maar weer een potje hartenjagen... Venten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Wat kunnen vrouwen toch soms lang doorzeuren, mannen waren het al lang weer vergeten. Waar ging het eigenlijk over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 (bewerkt) Laat ook maar meld me droog af fijne avond allen 6 augustus 2017 bewerkt door Lars Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden