Yvonne Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Tis herfstig buiten. Binnen brandt de lamp gezellig en staan koffie en thee inmiddels klaar. Kom maar op met die 4e augustus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen. Mooi weer om vanmiddag te winkelen. Hoorde dat ze ook ijs hebben in de ikea Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Maar eerst koffie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Hahahaha Lars.... al dat ijs.... Maar klopt hoor, ze hebben er softijs. En laat je niet afschrikken door de enorme mensenmassa's hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Zal wel goed komen denk ik kleindochter gaat niet mee wel jammer maar misschien ook beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goede morgen Lars en Yvonne fijne dag bij Ikea en hoop dat je goed slaag. hier is het mooi zacht weer de wind is gaan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Dagpact tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen Tinto. Hier is het buiten de pittige wind ook weer gaan regenen inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen Tinto. Ik wil vandaag ook droog blijven Dagpact: Lars Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Lars, heel veel plezier!!! En ook: rustig an. Als ik je een beetje goed inschat kon ikea ook wel eens wat overweldigend voor je zijn (zooooo veel en zooooooo betaalbaar) .... En ik heb t idee dat t zelfs wat herfstig Is al. Zo lekker! Goh wat hou ik wat dat betreft van het nederland klimaat.....iedere keer weer zo'n n ieuw fase met zijn eigen geuren, kleuren en charme. Koffie op het trapje buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Naarmate ik ouder word gaan de jaren wel steeds sneller. Ik geloof dat ik daar neutraal over ben maar foei hè.....soms kan ik t amper bijhouden. Grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Komt goed Jopie ik zie je al zitten in je lange ondergoed op het trapje. Eerst nog naar de bakkerij vanmorgen ik ga maar een taart maken voor @lady jane die 8 jaar droog is ook een vermelding waard op de dagdraad. Sita2, Berlioz2015 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) En tenslotte... voor ik me weer terugtrek in het niets...(Of althans een poging doe) Bor.....Hoe ga je? Je maakt op mij de indruk stil (en erg alleen) te worstelen. 4 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen. Mede dankzij die medicatie geslapen. Moet zo direct de huisarts bellen van de huisartsenpost die ik gisteravond nodig had. Beetje spannend. veel plezier Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Sterkte herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Lady jane, 8 jaar, wauw. Van harte. Wat geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact: Lars Tinto Momentum Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 goeiemorgen frummers, ja dit voelt als een feestdag voor mij, veel meer dan mijn jaardag met ouder worden. het wordt een herfstige saunadag en dat wordt dus ook mijn kadootje vandaag. weet dat dit dus echt haalbaar is voor allemaal hier, ooit zou ik dit van mezelf nooit hebben geloofd. maak er wat van dus, te beginnen met vandaag, ook hersftdagen zijn prachtig, zelfs al moet je er doorheen fietsen zoals ik vandaag☺ Sita2 en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen, gelukkig nog droog hier. Lieve Lady Jane, gefeliciteerd en heel veel plezier in de sauna, ook van Odie. Lars, ik wens je mooie winkeldag toe lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Van harte Jane.... petje diep af voor je.... . lady jane en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 ja Lars en haal eerst een (voorlopige) familiepas op, er zijn vaak bijzondere koopjes extra met dat pasje en koffie/thee zijn dan gratis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goedemorgen Zeg, willen jullie allemaal es zwijgen over de herfst begot! T is augustus Herstel, ik wil t eigenlijk ni vragen maar waarom had je een ambu nodig? Joops...uuurgglll.... In stilte worstelen? Ge meent t. Worstelen...astemblief zeg. Jane, van harte! Voor de rest, salut en de kost. Fleurtje gaat meneer schildpad buiten laten. Zo irritant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Hotdogs lars! Das es wa anders! Njammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Fleurtje, het hart. Nacht doorgekomen met verstrekte medicatie. Dus nu beetje dizzy. Zo direct weer melden bij de huisarts. Ik word wederom door goed vriend gereden. Fijne dag allen. Speciaal LJ, geniet van je cadeaudag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Goeiemorgen Hij is een beetje groot uitgevallen...maar van de andere kant...8 jaar..! Dat is welverdiend. Van harte proficiat. En bij deze een dank je wel voor jou LJ...voor mij zijn mensen als jij een voorbeeld in het ADB worden proces. Dat het kan. Geniet van je sauna! Fijne dag allemaal. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden