Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 augustus 2017


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Lars, heel veel plezier!!! En ook: rustig an.  Als ik je een beetje goed inschat kon ikea ook wel eens wat overweldigend voor je zijn (zooooo veel en zooooooo betaalbaar) .... 

En ik heb t idee dat t zelfs wat herfstig Is al. Zo lekker! Goh wat hou ik wat dat betreft van het nederland klimaat.....iedere keer weer zo'n n ieuw fase met zijn eigen geuren, kleuren en charme. 

Koffie op het trapje buiten

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En tenslotte... voor ik me weer terugtrek in het niets...(Of althans een poging doe)

Bor.....Hoe ga je? Je maakt op mij de indruk stil (en erg alleen) te worstelen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Mede dankzij die medicatie geslapen. Moet zo direct de huisarts bellen van de huisartsenpost die ik gisteravond nodig had. Beetje spannend.

 

veel plezier Lars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers,
ja dit voelt als een feestdag voor mij, veel meer dan mijn jaardag met ouder worden.
het wordt een herfstige saunadag en dat wordt dus ook mijn kadootje vandaag.

weet dat dit dus echt haalbaar is voor allemaal hier, ooit zou ik dit van mezelf nooit hebben geloofd.
maak er wat van dus, te beginnen met vandaag, ook hersftdagen zijn prachtig, zelfs al moet je er doorheen fietsen zoals ik vandaag☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Zeg, willen jullie allemaal es zwijgen over de herfst begot! T is augustus :face-icon-small-shocked: 

Herstel, ik wil t eigenlijk ni vragen maar waarom had je een ambu nodig?

Joops...uuurgglll.... In stilte worstelen? Ge meent t. Worstelen...astemblief zeg. 

Jane, van harte! 

Voor de rest, salut en de kost. Fleurtje gaat meneer schildpad buiten laten. 

Zo irritant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, het hart. 

Nacht doorgekomen met verstrekte medicatie. Dus nu beetje dizzy. Zo direct weer melden bij de huisarts. Ik word wederom door goed vriend gereden. 

Fijne dag allen. Speciaal LJ, geniet van je cadeaudag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

Afbeeldingsresultaat voor 8 jaar feest

Hij is een beetje groot uitgevallen...maar van de andere kant...8 jaar..! Dat is welverdiend. Van harte proficiat.

En bij deze een dank je wel voor jou LJ...voor mij zijn mensen als jij een voorbeeld in het ADB worden proces. Dat het kan.

Geniet van je sauna!

 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...