Soothe Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 (bewerkt) Goedenmorgen. Druilerig weer hier. 3 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Ben beetje depri en verdrietig. Dus vandaag extra goed bij de les blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Bor het valt mee. Mellow is het. Wat verzachten, vriendelijker maken. To Soothe!! Cheer up Bor. houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Hier een waterig zonnetje....na een bak water...stuur wat jullie kant op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Herstel met de supervis ook. Drank is niet het juiste middel om verdriet aan te pakken. Na de roes komt het doorgaans harder terug. Beter niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 59 minuten geleden zei kruidenthee67: Goeiemorgen. LJ ik schrik me rot tja meis, ff impulsief, maar vond m zooo leuk, dus maar even privé doorgestuurd aan Bol☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Moet er niet aan denken m'n tanden in in zo'n Bolletje koek te zetten. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Beter dit Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Ik zit er effe helemaal doorheen, maar wel droog. Beroerd. Lichamelijk en geestelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Asterix, die spelen mooi op de discussie in. Hihi , het moet allemaal niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Beterschap bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Paar gekookte eitjes erbij? Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 22 minuten geleden zei Herstel: Ik zit er effe helemaal doorheen, maar wel droog. Beroerd. Lichamelijk en geestelijk. Fijn dat je wel droog bent! Neem wat tijd voor jezelf dan.... tut momenten zeg maar. Even een maskertje, een voetenbad met magnesium. Dat soort dingen, of regel een massage... Neem tijd voor jezelf! Je moet jezelf wel goed verzorgen, de alcohol doet veel .... en dat werkt lang door. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 (bewerkt) Ik lig op bed. Zie het ff helemaal niet meer. Last van hart, slokdarm , duizelig, algeheel beroerd en giga depri. Ik weet het echt even niet meer. 3 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 O jee..... nou, probeer dan wat te slapen........ dan voel je je misschien daarna weer wat beter. Moeilijke dagen zijn dat, soms moet je er even aan toegeven en gewoon een dag niets doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Ja dokter bellen? Of bijrijder of iemand van je aa groep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Dank je. Ik heb alleen op t moment zoveel misse dagen. Ik zal er ook vandaag maar aan toegeven. Zit niks anders op, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Herstel gaat het weer een beetje, ga iets leuks doen of ga naar de bakker misschien een gebakje, een bloemetje halen dat fleurt op het is ook zo triest buiten dan de zon maar in huis halen, het stortregent hier voor mij binnen zitten we hebben geen auto anders ging ik naar de bloemist zonnebloemen halen ik heb ze ook in de tuin maar zonde om ze af te snijden hoop dat je opgeknapt ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 (bewerkt) Dokter komt niet. Misschien straks aa persoon bellen. Veel pijn en angst.wannee houdt deze hel op 3 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Zit er niet nog meer achter dan alleen de drank? Ik krijg wel het gevoel dat je overspannen bent? Of ook burn out wellicht? Ik had ook van die dagen dat ik nergens de energie voor kon vinden... alleen maar hangen en lood in mijn benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Oo ik zie net dat je op bed ligt een goed idee als je je echt beroerd voelt, veel drinken en proberen te slapen als je gaat denken en piekeren in bed dat is niet goed dan toch maar afleiding een frisse douche alle deprimerend van je afspoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Waarom komt de dokter niet als je zegt dat je last van je hart hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Tuurlijk sheila, mijn algehele gezondheid, heel veel verdriet , erg eenzaam geworden etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden