Spring naar bijdragen

Donderdag 3 augustus

Lars

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei Herstel:

Ik zit er effe helemaal doorheen, maar wel droog. Beroerd. Lichamelijk en geestelijk. 

Fijn dat je wel droog bent! Neem wat tijd voor jezelf dan.... tut momenten zeg maar. Even een maskertje, een voetenbad met magnesium. Dat soort dingen, of regel een massage... Neem tijd voor jezelf! Je moet jezelf wel goed verzorgen, de alcohol doet veel .... en dat werkt lang door. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lig op bed. Zie het ff helemaal niet meer. Last van hart,  slokdarm , duizelig, algeheel beroerd en giga depri. Ik weet het echt even niet meer.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O jee..... nou, probeer dan wat te slapen........ dan voel je je misschien daarna weer wat beter. Moeilijke dagen zijn dat, soms moet je er even aan toegeven en gewoon een dag niets doen.... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herstel gaat het weer een beetje, ga iets leuks doen of ga naar de bakker misschien een gebakje, een bloemetje halen dat fleurt op het is ook zo triest buiten dan de zon:sun: maar in huis halen, het stortregent hier voor mij binnen zitten we hebben geen auto anders ging ik naar de bloemist zonnebloemen halen ik heb ze ook in de tuin maar zonde om ze af te snijden 

hoop dat je opgeknapt ben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er niet nog meer achter dan alleen de drank? Ik krijg wel het gevoel dat je overspannen bent? Of ook burn out wellicht? Ik had ook van die dagen dat ik nergens de energie voor kon vinden... alleen maar hangen en lood in mijn benen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...