Spring naar bijdragen

Donderdag 27 juli


Gazel

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lars:

Ik kom in het eerste huis. Tweede was om te kijken hoe het was als er mensen wonen en alles ingericht is. Die bestaat al even. Vind het wel fijn dat het een nieuw huis is of verbouwd huis is het. Het was eerder een ggz locatie. Dat je allemaal nieuw bent 

Klinkt goed Lars. Ben je al aan het fantaseren over de inrichting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen we vorige keer weg waren, vond ik het moeilijk dat mijn man wel dronk toen we aankwamen, zo van... nou, we zijn er. Gezellig hoor! Kinderen limonade en wij iets van de alcoholische. Nu ben ik voorbereid. Dat moment gaat komen. En ik mis niets. Zorgen voor heerlijke sparood. En lekkere noten ofzo. Tijdschrift erbij, en niet te veel verwachten van mezelf verder. Dus geen 3- gangen menu ook nog. 

Voorbereiding op dit soort momenten is heel nuttig vind ik. Ook om niet in woede uit te barsten vanuit het idee dat ik iets mis...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Tinto:

Hee gazel dat doe ik ook munt, citroenmelisse en citroen dat vind ik ook heerlijk goed voor de dorst 

dus ik moet nog even doorzetten mijn eerste week is nog niet om het is een fijn vooruitzicht nog een week maar bij iedereen is het anders natuurlijk.

fijn voor je dat je geen hoofdpijn meer hebt dan is het een stuk makkelijker denk ik, heb je wel nog trekmomenten 

Hoi Tinto,

Ja ik heb nog wel Trek momenten...als ik op mijn werk ben denk ik soms zomaar....mmmm straks thuis flesje rosé open trekken.....en dan realiseer ik me direct , o nee dat gaat niet.

Maar daar zoek ik dan ook afleiding in op. Ik ben nog steeds blij met de refusal. Voor mij echt een goede oplossing zo lijkt het...nu bijna 3 weken droog.

Ik heb echt elke dag meer energie. Zo heb ik net om 21.00u nog de ramen staan zemen! Het moet niet gekker worden......mijn moeder zou trots zijn:P

Ik moet er wel bij zeggen dat ik waarschijnlijk altijd extra moe werd van alcohol. Ik gebruik al jaren antidepressiva en op het doosje staat "pas op met alcohol" omdat de combinatie versuffend werkt. Dus ik ben die dubbele vermoeidheid kwijt.

Hoop voor jou dat je hoofdpijn snel verdwijnt! Dikke opbeurende knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei SuzanneB:

Goedemiddag allen, 

Leuk juist de Ikea en inderdaad zeker de dekbedhoezen. Voor een prikkie echt fantastische printjes. Ik heb nu mijn laatste dekbedhoezen bij de Hema gekocht. Was een goede aanbieding dus ik dacht ik doe twee duurdere sets, maar na 1 nacht zakt mijn dekbed er al helemaal in. Dan heb ik dus 20 cm stof en dan pas dekbed. Superirritant. 

Had ook al even in mijn eigen draadje geschreven, maar vandaag zit ik op de twee weken. Superblij mee. Het lijkt me redelijk makkelijk af te gaan en dat vind ik eigenlijk ook wel eng... 

Hoofdpijn heb ik ook gehad Tinto. Leek inderdaad op een kater. 

Al 2 weken weer! Goed bezig! Ik verbaas me er ook over dat het bij mij ook best makkelijk lijkt te gaan...gek hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...