Spring naar bijdragen

Woensdag 26 juli


Lars

Aanbevolen berichten

Yeaaaah, eindelijk weer eens een dagPACT;)

Yvonne, dank voor de koffie, krijg mijn ogen slecht open dus nodig. Beterschap!
Lieve Lika, pas op jezelf, ook ik maak me zorgen. Waarom later kijken naar wat je nu weet...
Kruidenthee, gefeliciteerd met je tweede maand :rose: :present: :heart:. Geweldig!

Iedereen een goede dag! En sterkte voor wie dat nodig heeft!

Dagpact:
Lars
Tinto
Reacher
Herstel, daar ben ik dan Reacher
Jannigje, ik ook Reacher
Bor
smart
Sita

bewerkt door Sita2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sita2:

 

Lieve Lika, pas op jezelf, ook ik maak me zorgen. Waarom later kijken naar wat je nu weet....

Ik doe mijn best lieverds. Ik maak me ook wel een beetje zorgen, anders schrijf ik niet zo op, maar het was een abnormaal drukke week. Zelfs als er niets te burn-outen was geweest...

In de vakantie wil ik even nergens naar kijken, dat bedoelde ik. Ik heb al maatregelen genomen deze week. Minder gewerkt en baas ingelicht. Ik neem het heel serieus! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De heren hebben hard doorwerkt om de tegenslag die ze hadden in ieder geval voor nu op te lossen. Ze weten dat het mijn huis Is.  

Kortom: bus door de apk! Ik mag weer een jaar. Nog wel een grote reparatie te doen (achteras) maar.... nou ja....je weet dat je gedoe kan verwachten als je een oude bus op de weg wil houden. 

Ik ben blij. Platzak voor de komende maanden maar blij. Laat die winter maar komen!

God wat Was dat in eerdere jaren anders en moeilijk. Die naderende datum dat de camping sloot en ik nog niet iets anders Had.  Veel van geleerd (er komt altijd een oplossing) maar Pfoei hè. .....dit Is wel fijn. Mijn bus! Mijn huis. Mijn thuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu merk ik ook weer hoe fijn die plek voor me is. En waarom. 

Fietsvakantie: fijn, maar geen stilte en rust. Logeren bij de kinderen: prima en gezellig, maar weer geen niks. 

En ik merk t. En nu pas goed. Afsluiten dus. Hier, en even van alles. Want voor sommigen kan dat niet goed zijn, maar voor mij Is het broodnodig. Op tijd en vaak genoeg helemaal niets om me heen hebben. 

Wie me nodig heeft moet even een paar dagen  wachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet hem op herstel je kunt het. Jopie ik ben je nodig en nu? Nee hoor geniet van je vakantie. Heb een uur geslapen word je alleen maar minder van. Morgen naar mijn woonplek kijken hoop dat ze dan weten welke kamer ik krijg en wanneer het klaar is. Schrok trouwens van foto happy hour daar in dat huis allemaal bier en wijn daar doe ik maar niet aan mee straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gaat het gelukkig wat beter Lars, na een akelige week.

Ik heb vanmorgen het ZH gebeld of ze al weten wanneer ik opgenomen wordt voor de ingreep. U krijgt bericht.... zucht. Maar ik was assertief en heb doorgevraagd. Volgende week hoor ik wannneer ik aan de beurt ben. Als met "meezit" is het dan twee weken later. Dat neemt een beetje spanning weg.

Lief dat je het vraagt :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ben er nog steeds, hoewel soms even van het rechte pad. Heb jullie wel in de gaten gehouden en ben blij met de laatste ontwikkelingen. Weer wat nieuw leven en toejuichingen. We zullen er toch aan moeten geloven om zonder roken door het leven te gaan want het wordt steeds meer aan banden gelegd. En terecht, de tijd dat je "dat zelf wel uitmaakt" ligt ver achter ons. Waar ik wel blij mee ben is dat sigaretten voor de verkoop niet meer zichtbaar mogen zijn, Dat scheelt weer een beetje verleiding. Voor mij tenminste wel.

Verder is er de afgelopen 3 weken 2 liter (ja, u leest het goed!) bloed bij mij afgetapt i.v.m. met de onlangs, maar al mijn hele leven bestaande ijzerstapelingsziekte. Geen wonder dat ik de laatste jaren maar steeds moe tot doodmoe was, want het gaat in de organen zitten, vooral in de lever. De internist belt donderdag met de resultaten v.d. bloedtest van gisteren. Ben benieuwd, het ferritinegehalte was al bijna met de helft gezakt en ik had (nog) geen bloedarmoede. Hoe vreemd het ook klinkt, dat kan ook en ik vraag mij af of dat nu wel het geval is, voel me geregeld raar in het hoofd. Haar plan is het helemaal "leeg te trekken"  ik vertaal dat met de organen schoonspoelen. Ze heeft een paar keer gezegd "geen alc.!"  Dat lukt over het algemeen goed, maar soms even niet. Er zijn X-foto's gemaakt van hart en longen en ze heeft mij goed onderzocht en er is geen schade aan de organen, wat een wonder mag heten, want in 2009 was het ferritine gehalte al veel te hoog, maar de HA heeft daar toen niets mee gedaan. Maar hoe dan ook, de rest van mijn leven zal ik 3 - 4 x p/jaar een aderlating moeten ondergaan, ondanks dat ik met mijn voeding op let de inname van ijzer te  beperken. Rood vlees at ik al bijna niet.

Dit heb ik met enige moeite gekopieerd van het rookdraadje, om toch even een teken van leven te geven.

Ik lees hier geregeld"bij" en ben blij met zo veel nieuwelingen. Hoop dat dit bijdraagt aan de terugkeer van een goede sfeer. 

 
bewerkt door lidia
uitleg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...