kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Hé Lars...open deur misschien...maar die gedachten zijn nou niet bepaald helpend he? Morgen weet je het...dan hoef je daar pas over na te denken...dat het spannend is, logisch. Maarre...ook leuk spannend? Goeie nacht Lars, en ook 'de rest' smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 voor wie uit kan slapen morgen; prachtfilm begint zo op Canvas; 5 sterren. Badlands Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Ja ik weet het ga me weer druk maken van te voren. Morgen gewoon eerst maar weer heen welterusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Dat je in bed ligt en steeds wakkerder wordt.... hmmm, nog een keer proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Balen Lika! Warme melk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Ik ga schaapjes tellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 27 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2017 Hoop dat je uitgeteld bent Lika en lekker slaapt. Het was voor mij een emotioneel erg pittige dag die ik niet zonder trots droog afsluit. Lars, Lika, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2017 Late afmelding. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden