Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 juli 2017


Yvonne

Aanbevolen berichten

Klinkt als een enorme stress droom Yvonne. :mellow: Terwijl je toch hoort uit te rusten in je slaap. 

Over uitrusten gesproken: hoop dat je goed kunt bijkomen Bolletje. Vandaag rust nemen en lekker van je mooie tuin genieten. 

Ik heb in mijn enthousiasme een gat in de heg tussen mij en de buren gezaagd. Gelukkig vinden zij het gezellig om in mijn tuin te kijken. Zag de rijdende rechter al voor de deur komen. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien met je PB er bespreken dat je beter binnen de verslavingszorg in een BW kunt  @Lars. Die zijn er ook. Er is inmiddels vastgesteld dat je waarschijnlijk niet autistisch bent maar een hersenaandoening die verslavingsgerelateerd is. Heb je ook iets meer tijd om aan het idee te wennen misschien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Reacher, iets té enthousiast aan het werk gegaan? 
En inderdaad, Bolletje lekker rustig aan genieten van je mooie tuin nu hoor. 
En jaaaa, denk dat ik de stress van gisteren overdag er uit wilde werken.
Heb me behoorlijk geërgerd aan de houding van een bepaald persoon en 
aan het feit dat niemand ook maar een reactie daarop gaf..... 
Gisteren was dus een lesje nóg meer relativeren dan ik al doe...:blink::rolleyes: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zelf ook graag wilt switchen naar verslavingszorg dan doen ze maar even extra moeite om die verwijzing voor elkaar te krijgen Lars, je bent het waard :heart: 

Ik ga zo naar de dierentuin. Even kijken of ik er nog een paar kan bevrijden :ph34r: Is altijd een balans vinden tussen die dieren bewonderen, blij zijn dat ze niet uitsterven en meelijden met ze hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het echte leven hoor Reacher. 
Hier erger ik me ook wel eens, maar dat kan ik heel makkelijk van mijn rug af laten glijden. 
Dit was zuiver een gevalletje van op eigen houtje dingen wijzigen buiten gemaakte afspraken om. 
En omdat dat kwalijke gevolgen kan hebben heb ik daar op vriendelijke wijze iets van gezegd. 
De andere personen die het aangaat hebben geen enkele reactie gegeven terwijl ik ze wel hun mening buiten het 
gesprek om had horen geven... 
Dan erger ik me dus driedubbel: 
aan de persoon die de boel naait. 
aan de personen die achter haar rug om commentaar geven, maar niet tijdens het gesprek. 
aan mezelf omdat ik me er zo aan erger.
En het helpt je niks, was dus weer een goede les. 
En voor straf dan ook nog zo'n droom. 
En nu nog een bakje thee. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi... plezier Reacher. 
En ja, ik kom niet graag meer in dierentuinen.... 

Aan de slag Von, zat te doen weer vandaag... 

Luitjes, de warmhoudkannen staan klaar, 
heb even verse koffie gezet. 
Maak er een mooie dag van... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh precies dingen waar ik me ook zo vreselijk aan kan ergeren Yvonne. Alleen me vervolgens ergeren aan mezelf omdat ik me er zo aan erger ken ik dan weer niet, ik vind altijd dat ik dan volledig recht heb om boos te zijn. :D Ik spreek die mensen die naderhand commentaar geven er vaak ook op aan. Ik een rotdag, zij een rotdag :devil: Is ook niet gezond denk ik. Leerpuntje voor mij.

Ik ben zelf een nachtmerrie geloof ik :)

Ik moet ervandoor. Ik werk zelf in de ggz Lars ik zal een informeren voor je. Ik moet dieren gaan uitbreken. Tot later!

Geronimo! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Alweer gezellig druk hier

Gisteren een nare stress dag gehad
Client waar ik heel veel kom, is in mijn bijzijn weer opgenomen
Dus heel veel geregel , huisarts, ambulance, enz
Als ze lang in het ziekenhuis blijft, betekent dat dus ook weer de helft minder werk
Nou ja, beetje genieten dan maar van eventueel extra vrije tijd
Voor client, niet leuk nee
Zorgelijk, dat wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Er viel direct weer een hoop bij te lezen, zeg! 

Ik ben laat opgestaan, doe het rustig aan vandaag, maar voel me wel een beetje beter. Ik wil vanavond naar de aa groep. Waarschijnlijk tot de pauze, omdat het anders wat veel is. Maar dan ben ik in elk geval geweest. Veel te veel verstek moeten laten gaan en dat voelt niet goed. 

Nu eerst met het hondje lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van de biep. Boek Hallo muur" meegenomen. Ik ben benieuwd. Was toch wel even weer lekker op het fietsje even de biep en de bakker bezoeken. Vanmiddag doe ik rustig aan. Ben nog niet echt fit, maar wil erg graag vanavond naar de AA groep ( waarschijnlijk wel wat korter dan anders, maar dat beslis ik ter plekke) . Dus nu even kleine siesta, niet slapen maar wat rusten en lezen. 

Jammer Lars, dat het mis ging. 

Tinto, ik hoop dat je je gauw wat prettiger voelt. 

Rapilos, heftig, maar mooi jouw empathie en betrokkenheid. 

Bolletje, grappig dat je hondjes zich elders waanden. Ik geniet hier van een prettig balkon. Was eerst wennen, maar is nu goed zo, met veel bloembakken en binnenkort een zonnescherm. Kan k er wat meer zitten omdat ik niet meer in de zon mag. Eindelijk na een jaar toestemming en nu wachten tot ie geleverd en opgehangen wordt. 

Ik hou het droog vandaag. Dag voor dag. 

Suzanne, ben benieuwd hoe je jouw boek vindt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...