Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Volgende week heb ik een gesprek Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Klinkt als een enorme stress droom Yvonne. Terwijl je toch hoort uit te rusten in je slaap. Over uitrusten gesproken: hoop dat je goed kunt bijkomen Bolletje. Vandaag rust nemen en lekker van je mooie tuin genieten. Ik heb in mijn enthousiasme een gat in de heg tussen mij en de buren gezaagd. Gelukkig vinden zij het gezellig om in mijn tuin te kijken. Zag de rijdende rechter al voor de deur komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Misschien met je PB er bespreken dat je beter binnen de verslavingszorg in een BW kunt @Lars. Die zijn er ook. Er is inmiddels vastgesteld dat je waarschijnlijk niet autistisch bent maar een hersenaandoening die verslavingsgerelateerd is. Heb je ook iets meer tijd om aan het idee te wennen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 En je krijgt veel betere begeleiding bij het niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Hahaha Reacher, iets té enthousiast aan het werk gegaan? En inderdaad, Bolletje lekker rustig aan genieten van je mooie tuin nu hoor. En jaaaa, denk dat ik de stress van gisteren overdag er uit wilde werken. Heb me behoorlijk geërgerd aan de houding van een bepaald persoon en aan het feit dat niemand ook maar een reactie daarop gaf..... Gisteren was dus een lesje nóg meer relativeren dan ik al doe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Ik geloof niet dat dat kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Op het forum hier of in het echte leven Yvonne? Die ergernis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Als je zelf ook graag wilt switchen naar verslavingszorg dan doen ze maar even extra moeite om die verwijzing voor elkaar te krijgen Lars, je bent het waard Ik ga zo naar de dierentuin. Even kijken of ik er nog een paar kan bevrijden Is altijd een balans vinden tussen die dieren bewonderen, blij zijn dat ze niet uitsterven en meelijden met ze hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Dan gaat de indicatie denk ik via de gemeente ik weet het niet @Reacher denk niet dat het alemaal zo maar kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 In het echte leven hoor Reacher. Hier erger ik me ook wel eens, maar dat kan ik heel makkelijk van mijn rug af laten glijden. Dit was zuiver een gevalletje van op eigen houtje dingen wijzigen buiten gemaakte afspraken om. En omdat dat kwalijke gevolgen kan hebben heb ik daar op vriendelijke wijze iets van gezegd. De andere personen die het aangaat hebben geen enkele reactie gegeven terwijl ik ze wel hun mening buiten het gesprek om had horen geven... Dan erger ik me dus driedubbel: aan de persoon die de boel naait. aan de personen die achter haar rug om commentaar geven, maar niet tijdens het gesprek. aan mezelf omdat ik me er zo aan erger. En het helpt je niks, was dus weer een goede les. En voor straf dan ook nog zo'n droom. En nu nog een bakje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 We lezen het wel in het nieuws als er ergens een bokita ontsnapt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goeie morgen mensen. Das heel anders wakker worden met zo'n mooie tuin zeg. M'n hondjes dachten dat ze ergens anders waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen! Wat een goed weertje! Ik heb het boek Tonic besteld (dat las ik hier ergens). Benieuwd of het was is. Helaas is mijn ADB programma nog niet gestart. Duurt lang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 hihi... plezier Reacher. En ja, ik kom niet graag meer in dierentuinen.... Aan de slag Von, zat te doen weer vandaag... Luitjes, de warmhoudkannen staan klaar, heb even verse koffie gezet. Maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen Bol en Suus, Heerlijk Bol, genieten dus vandaag. En Suus... geduld is een schone zaak, maar wel vervelend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Moet ik de boel niet in de keuken laten staan natuurlijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Oh precies dingen waar ik me ook zo vreselijk aan kan ergeren Yvonne. Alleen me vervolgens ergeren aan mezelf omdat ik me er zo aan erger ken ik dan weer niet, ik vind altijd dat ik dan volledig recht heb om boos te zijn. Ik spreek die mensen die naderhand commentaar geven er vaak ook op aan. Ik een rotdag, zij een rotdag Is ook niet gezond denk ik. Leerpuntje voor mij. Ik ben zelf een nachtmerrie geloof ik Ik moet ervandoor. Ik werk zelf in de ggz Lars ik zal een informeren voor je. Ik moet dieren gaan uitbreken. Tot later! Geronimo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen allemaal, Alweer gezellig druk hier Gisteren een nare stress dag gehad Client waar ik heel veel kom, is in mijn bijzijn weer opgenomen Dus heel veel geregel , huisarts, ambulance, enz Als ze lang in het ziekenhuis blijft, betekent dat dus ook weer de helft minder werk Nou ja, beetje genieten dan maar van eventueel extra vrije tijd Voor client, niet leuk nee Zorgelijk, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goede morgen gezellig hier al weer, ga mijn ontbijtje buiten in het zonnetje eten. heb ik nodig buitenlucht want ik heb een kater ik heb het gisteren dus niet droog gehouden vandaag een nieuwe start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen allemaal. Er viel direct weer een hoop bij te lezen, zeg! Ik ben laat opgestaan, doe het rustig aan vandaag, maar voel me wel een beetje beter. Ik wil vanavond naar de aa groep. Waarschijnlijk tot de pauze, omdat het anders wat veel is. Maar dan ben ik in elk geval geweest. Veel te veel verstek moeten laten gaan en dat voelt niet goed. Nu eerst met het hondje lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 (bewerkt) Jammer Tinto. Vandaag weer opstaan! Sterkte. Vallen en opstaan. Herkenbaar hoor. 22 juli 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Tinto geef jezelf de tijd om aan een nieuw fijn leven te wennen joh. Tel je zegeningen niet je katers. SuzanneB reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Terug van de biep. Boek Hallo muur" meegenomen. Ik ben benieuwd. Was toch wel even weer lekker op het fietsje even de biep en de bakker bezoeken. Vanmiddag doe ik rustig aan. Ben nog niet echt fit, maar wil erg graag vanavond naar de AA groep ( waarschijnlijk wel wat korter dan anders, maar dat beslis ik ter plekke) . Dus nu even kleine siesta, niet slapen maar wat rusten en lezen. Jammer Lars, dat het mis ging. Tinto, ik hoop dat je je gauw wat prettiger voelt. Rapilos, heftig, maar mooi jouw empathie en betrokkenheid. Bolletje, grappig dat je hondjes zich elders waanden. Ik geniet hier van een prettig balkon. Was eerst wennen, maar is nu goed zo, met veel bloembakken en binnenkort een zonnescherm. Kan k er wat meer zitten omdat ik niet meer in de zon mag. Eindelijk na een jaar toestemming en nu wachten tot ie geleverd en opgehangen wordt. Ik hou het droog vandaag. Dag voor dag. Suzanne, ben benieuwd hoe je jouw boek vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen allemaal. Ben ik echt de eerste/ enige? Dagpact: Sita Sterkte voor iedereen die het nodig heeft, Inclusief mezelf Dag vol uitdagingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Geplaatst 16 minuten geleden · Bericht rapporteren Goedemorgen allemaal. Ben ik echt de eerste/ enige? Dagpact: Sita HersteL nee, Sita ik doe met je mee! Ach Bor, jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden