Jannigje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Ga ik proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goedemiddag allemaal, Hier al heel wat werk uurtjes erop zitten Straks nog 2 uurtjes Raar weer, warm, vochtig, en soms wat regen Gelukkig heb ik helemaal geen last van de warmte snachts Ik hou er wel van, en 30 graden wordt het nooit in de slaapkamer Dus hier geen airco of ventilators hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 (bewerkt) Ho nou...... stuur die beestjes mijn kant toch op.... heb ik al vaker gezegd hoor . Vind het heerlijke dieren, zalig geluid dat koeren... Er zitten er hier vaak meerdere tegelijk in de boom en in het vogelhuisje.... En jaaaaa, ook ik stond buiten toen de bui losbarstte. Maar stond op een groot veld zo'n honderd meter vanaf de beschutting, dus was tot op het bot nat. Eigenlijk best lekker voor een keertje... 20 juli 2017 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 S,nachts bij mij ook de airco aan de slurf hangt buiten in een mum van tijd heerlijk koel en ik vind het heerlijk dat lawaai dan hoor ik mijn man tenminste niet snurken haha. een blitz ortung app is wel zo handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 32 minuten geleden zei Yvonne: Ho nou...... stuur die beestjes mijn kant toch op.... heb ik al vaker gezegd hoor . Vind het heerlijke dieren, zalig geluid dat koeren... Er zitten er hier vaak meerdere tegelijk in de boom en in het vogelhuisje.... Ik zeg het elke keer Yvonne: ga lekker naar Friesland!! Jullie zijn daar van harte welkom. Maar nee hoor, eigenwijze honkvaste types. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Dagpact: Lars Spirit Sita Reacher Goedenavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Vanochtend naar het werk was het een prachtig schouwspel, schemerdonker, gerommel in de verte en regenen maar. Heerlijk! De zwanen staken prachtig wit af tegen die achtergrond. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Suikertje nog steeds rookloos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Ik niet morgen nieuwe dag nieuwe ronde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Hmmm...de laatste ronde was me precies niet zo'n lange Lars. Je hebt niets gemeld in de loop van de dag dus ik veronderstel dat t al vlug een uitgemaakte zaak was of ga ik nu te kort door de bocht? Zonde...of miss ook niet. T is maar hoe je er zelf instaat zekers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Ik ben net terug thuis. Met vriendin iets gaan drinken en wat bijpraten. Gelukkig rookt ze niet maar al die anderen rond me...was toch wel lastig. Maar we hebben t overleefd. Nu maar gaan knorren. Fijne dromen aan zij die nog niet slapen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Net supermoeilijk momentje op het werk.. huilbuitje.. word een beetje gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Lars Je doet er ogenschijnlijk makkelijk over, maar is dat zo? Knap Fleurtje, zal niet gemakkelijk zijn geweest! Gaat het Berlioz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Droog! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Sita Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Het gaat nu iets beter dankje. Het stilzitten valt nog zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden