Berlioz2015 Geplaatst 24 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 De dagen gaan steeds beter wel op en af.. denk nu dat de depressieve gevoelens sterker komen door niet alcoholgebruik.. vroeger verdoofd eik ze ermee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Goed hoor! Het is niet per se gelijk gemakkelijker. Nee. En toch ook weer wel. Er ontwaakt een trots in je. En groeit een stevigheid. Houd vol. Knapperd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 25 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Tis moeilijk moment.. iedereen is hier zat en ze houden echt geen rekening me mij. Kzit in de ardennen met vriend en schoonouders.. vriend aan trappist/ schoonvader whsiky en schoonmoeder wijn.. en ik colaatje :-) kwil liever gaan slapen.. pff is zo beu.. ale pak u dan eentje.. neeh ik moe er geen pff ze snappe het ni e .. ma eentje kan toch e? Ik zeg ik kan ni bij eentje blijven.. maar ale toch wel ge voelt toch zelf alst genoeg is.. neeeeeeehhhhhh stop eroverrrr!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 O wat lastig... Hou zelf voor ogen waarom je dit doet. Neem ze niet kwalijk dat ze je niet begrijpen, ze kunnen het niet begrijpen. Hou vol...en misschien inderdaad eerder vertrekken als dat kan. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Pfffff sterkte!!l Knap hoor, om nu nee te zeggen tegen drank, heb respect voor je! Jammer dat zij het niet begrijpen, je kunt ze niet dwingen het te begrijpen. Maar als je hier nuchter door heen komt, maak ik een diepe buiging voor je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 26 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Droog gehouden :-) Sita2, Klaske en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 26 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 1 uur geleden zei Francoise: Goed gedaan , en hoe voel je je nu? Nu heb ik wel zin in een cavake ma ga het bij cola houden want 1 wordt 1 fles en 1 fles wordt weer schuldgevoel schaamte spijt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Hohoho...Truttenthee, beetje respect voor 'Thee' en dan vooral de Kruiden Goed plan Berlioz. Ben je bewust van je trek..weet ook wat er gebeurt als je er aan toe geeft...goed bezig! Fijne avond Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 26 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Idd vandaag zou ik het men twee kunnen wat morgen weeer een fles wordt en eindigt in tranen en spijt dit willen we niet. Even een filmpje kijken en strakjes slapen. Mezelf vandaag verwend met kleren :-) Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 26 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 (bewerkt) Zou zonde zijn mezelf erna te moeten straffen met schuldgevoelens en schaamte en spijt 26 juli 2017 bewerkt door Berlioz2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Berlioz, heb zojuist een diepe, diepe buiging gemaakt. Wat knap dat je dit op deze manier doorstaan hebt!!! Je bent op vakantie nu toch? Gaat dit nog dagen door zo? Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 27 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2017 Goed bezig zeg. Heel knap hoor om te midden van al die drank het droog te houden. Je hebt daarmee aan jezelf bewezen dat je dit dus zeker aankan! Goed hoor!! Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 27 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2017 Vandaag gaan we naar huis morgen moet mijn vriene op controle bij de dokter. Woensdag moet ik terug gaan werken. Hij is thuis tot einde van het jaar. Ik werk normaal 7-7 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 27 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2017 Gelukkig voor jou Berlioz! Ik gun je zoiets niet een hele week, 1 avond lijkt me al loodzwaar. Maar ik ben trots op je!! Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 31 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2017 Berlioz, hoe gaat het vandaag? Is het gelukt om het bij die ene fles te blijven? Vandaag een nieuwe dag en nieuwe week. Wat is je plan en hoe kunnen we helpen? Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 31 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2017 Vandaag terug helemaal nuchter en geen last of niets. We gaan er terug tegenaan!!! Jullie doen alles wat ik nodig heb thx voor de steun!!!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2017 en doorrrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 31 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2017 Fijn Berlioz, dat het zo goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 1 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2017 Fijn Berlioz! Succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 2 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2017 Het gaat goed hoor.. nog steeds alcoholvrij :-) hoe gaat het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 2 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2017 Top!! Hier ook nog steeds alcoholvrij, en begin weer energie te krijgen! Dus het gaat steeds een beetje beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 4 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Super! Doen jullie heel goed zo!! Nu nachtdienst, deze middag toch weer een glas gedronken erna gaan slapen! Pfff niet goed! Nu heb ik 5 nachtdiensten begin ik terug vanvoor af aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Nachtdiensten zijn zwaar, heb zelf wel wisselende diensten, maar gelukkig geen nachtdienst. Misschien dat dat een reden is dat je toch een glas hebt genomen? Wel goed dat je het hier verteld hoor! Jammer van dat ene glas, pas hier wel mee op he... je bent nog steeds zo goed bezig, laat dat ene glas niet aanleiding zijn tot meer. Hoppakee, en weer door!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Berlioz, goed dat je jezelf herpakt. Sterkte meid. Je vertelde in het begin dat je naar iemand van verslavingszorg zou gaan. Klopt toch? Misschien goed om meer hulp te vragen dan je nu hebt? Dat mag hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden