Spring naar bijdragen

Erg


Berlioz2015

Aanbevolen berichten

Tis moeilijk moment.. iedereen is hier zat en ze houden echt geen rekening me mij. Kzit in de ardennen met vriend en schoonouders.. vriend aan trappist/ schoonvader whsiky en schoonmoeder wijn.. en ik colaatje :-) kwil liever gaan slapen.. pff is zo beu.. ale pak u dan eentje.. neeh ik moe er geen pff ze snappe het ni e .. ma eentje kan toch e? Ik zeg ik kan ni bij eentje blijven.. maar ale toch wel ge voelt toch zelf alst genoeg is.. neeeeeeehhhhhh stop eroverrrr!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff sterkte!!l Knap hoor, om nu nee te zeggen tegen drank, heb respect voor je!

Jammer dat zij het niet begrijpen, je kunt ze niet dwingen het te begrijpen. Maar als je hier nuchter door heen komt, maak ik een diepe buiging voor je!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nachtdiensten zijn zwaar, heb zelf wel wisselende diensten, maar gelukkig geen nachtdienst. Misschien dat dat een reden is dat je toch een glas hebt genomen? Wel goed dat je het hier verteld hoor! 

Jammer van dat ene glas, pas hier wel mee op he... je bent nog steeds zo goed bezig, laat dat ene glas niet aanleiding zijn tot meer. Hoppakee, en weer door!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...