Spring naar bijdragen

Vrijdag, 7 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ergens een bejaardensoos chrashen! Of een buurthuis zoeken. Vaak schenken ze daar geen drank. Hoewel ik wel eens langs een bejaardentehuis fiets waar ze volgens mij heupflaconnetjes in de stoel verbergen. Die zijn zo vrolijk aan het wuiven :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei spirit:

Zo druk met mezelf dat ik Jannige helemaal heb overgeslagen..

Ik hoop dat de tumor kleiner word met die chemo, krijg je tabletten of moet je aan het infuus?

Helaas vernietigd de chemo ook de gezonde cellen, zo jammer allemaal. Nog steeds vraag ik me af: had J nog geleefd, als we niet door waren gegaan met de chemo", maar dat is achteraf gepraat, niet helpend, je neemt een beslssing en je hoopt gewoon, dat het aanslaat..

Maar ik denk dat het voor jou een heel ander verhaal is, veel sterkte :rose:

Dank je Spirit. De chemo wordt rechtstreeks in de lever gebracht via de directe bloedtoevoer. 

8 minuten geleden zei spirit:

Heb je last van duiven, of heb je zelf duiven Jannige?

Ik heb last van duiven Spirit, ze blijven komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Spirit en dat stinkt verschrikkelijk. 

Ik ben de hele middag bezig geweest en er staan nog steeds 20 grote plantenbakken op mijn balkon! Aan de voorkant begint nu een nieuwe tuin te ontstaan. Wat een gesleep!! Ik heb 2 heel zware bakken, daar heb ik er 1 van verhuist, de andere zag ik echt niet zitten. Aan het eind van de middag vroeg  een sterke Afrikaanse buurman wat ik aan het doen was. Need Some help? Nee joh, het lukt wel! Sukkel! Ik dus! Wil je echt helpen? Sure! Nou, eh, ik heb 1 heel zware bak......... Nou, zo gepiept! Wat een opluchting. De rest ook, vroeg hij? Nee hoor, dit is genoeg voor vandaag. Maar ontzettend bedankt.

Toch maar eens vaker hulp aanvaarden! :blush: Hulp vragen kan ook geen kwaad, moet ik ook maar eens leren.

 Nu eerst maar eens eten maken, na het douchen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...