Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ergens een bejaardensoos chrashen! Of een buurthuis zoeken. Vaak schenken ze daar geen drank. Hoewel ik wel eens langs een bejaardentehuis fiets waar ze volgens mij heupflaconnetjes in de stoel verbergen. Die zijn zo vrolijk aan het wuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Of kaarten met iemand van je huis. Jij lijkt me zo'n stoere mannen spelletjes liefhebber. Poker of black Jack. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 strip poker Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Straks is Lars nog gok verslaafd Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ik kan hier aan de mede achterblijvers vragen om wat te doen zal eens kijken wat voor activiteiten er vanavond zijn Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Bridgen lijkt me dan weer niets voor jou. Ik wordt moe van mezelf. Even iets anders doen. Dikke smakkerd! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 1 minuut geleden zei Lars: strip poker Boefje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Muziekavond kan eens gaan kijken Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 1 minuut geleden zei Suikertje: Straks is Lars nog gok verslaafd Ik gun dat forum ook een beetje Lars. Niet teveel he, wij zijn leuker! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Strippoker, is dat pokeren tegen stripfiguren? Reacher, Lars en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Wie weet treedt Spirit wel bij je op! Ik ga nu echt. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 1 minuut geleden zei Reacher: Wie weet treedt Spirit wel bij je op! Ik ga nu echt. Echt. Dat zou leuk zijn maar dat brengt teveel mannen hier het hoofd op hol ben ik bang en iedereen neemt dan een fles wijn mee geen goed plan Sowhat, Lika, Asterix en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ik zal erover denken Reacher, likt me wel gezellig dat gekwetter. Alleen dat gaas voor mijn neus , heb ik gehad, werd ik toch een beetje claustrofobisch van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 9 minuten geleden zei spirit: Zo druk met mezelf dat ik Jannige helemaal heb overgeslagen.. Ik hoop dat de tumor kleiner word met die chemo, krijg je tabletten of moet je aan het infuus? Helaas vernietigd de chemo ook de gezonde cellen, zo jammer allemaal. Nog steeds vraag ik me af: had J nog geleefd, als we niet door waren gegaan met de chemo", maar dat is achteraf gepraat, niet helpend, je neemt een beslssing en je hoopt gewoon, dat het aanslaat.. Maar ik denk dat het voor jou een heel ander verhaal is, veel sterkte Dank je Spirit. De chemo wordt rechtstreeks in de lever gebracht via de directe bloedtoevoer. 8 minuten geleden zei spirit: Heb je last van duiven, of heb je zelf duiven Jannige? Ik heb last van duiven Spirit, ze blijven komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Precies Spirit en dat stinkt verschrikkelijk. Ik ben de hele middag bezig geweest en er staan nog steeds 20 grote plantenbakken op mijn balkon! Aan de voorkant begint nu een nieuwe tuin te ontstaan. Wat een gesleep!! Ik heb 2 heel zware bakken, daar heb ik er 1 van verhuist, de andere zag ik echt niet zitten. Aan het eind van de middag vroeg een sterke Afrikaanse buurman wat ik aan het doen was. Need Some help? Nee joh, het lukt wel! Sukkel! Ik dus! Wil je echt helpen? Sure! Nou, eh, ik heb 1 heel zware bak......... Nou, zo gepiept! Wat een opluchting. De rest ook, vroeg hij? Nee hoor, dit is genoeg voor vandaag. Maar ontzettend bedankt. Toch maar eens vaker hulp aanvaarden! Hulp vragen kan ook geen kwaad, moet ik ook maar eens leren. Nu eerst maar eens eten maken, na het douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ik meld me schoon af, buonanotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Hier ook droog Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden