Asterix Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Zeker lekkerder, maar we krijgen zo langzaamaan wel een suikerbuik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Ik leg verdorie waterijsjes voor jullie neer. Dan moeten jullie ook niet meteen bakken roomijs met kwark gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Lika! Alhoewel ik @basta ook gezien heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Ehm....ik had het kunnen zijn, maar ik heb slagroomijs, met verse kersen en gesmolten 72% chocolade op. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Fleurtje heb ik ook gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Hm stille Jannigje. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Hier nog één! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Volgende keer houd ik wat over voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Ik ben helaas wel ijsjes de baas, niet uit vrije wil overigens . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Meld sober af, potje gekookt, met Internet gevochten (en gewonnen), de was gegaan en nu met kop thee wachten op bedtijd. Ik ga hier morgen voor een meeting kijken, wel spannend in Italiano..... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 1 minuut geleden zei Jannigje: Ik ben helaas wel ijsjes de baas, niet uit vrije wil overigens . Hoe bedoel je dat Jannigje? Mag je geen ijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 1 uur geleden zei Lars: Lika! Alhoewel ik @basta ook gezien heb. Ja, gezien, gezien... Lika en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Ik kwam onderweg (op de fiets) niets tegen en de supermarkt was te ver van huis, dus dat zou gesmolten ijs beteken of 6 ijsjes achter elkaar opeten. Dat kan ik best, maar dat mag toch niet van mijzelf. Lika en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Ik begrijp het. Was bij mij een beetje troost voedsel....voelde me opeens heel rot. Dan opeens ''schiet het erin'. Benauwd, boos etc... krijg het wel weer redelijk snel beter, maar het is een dun lijntje. Dus na een keurige salade en de rest aan de pannenkoeken en man ook aan bier en wijn, mocht ik van mezelf, toen ook nog mijn nieuwe kersenontpitter het begaf (grrrrr), nadat ik vanochtend al hele kop koffie over mooiste jurk had gegooid, gewoon ijs en chocola bij mijn kersen. Lekker puh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Reacher wenkbrauwen al zonder spierpijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 8 minuten geleden zei Lika: toen ook nog mijn nieuwe kersenontpitter het begaf (grrrrr), nadat ik vanochtend al hele kop koffie over mooiste jurk had gegooid, gewoon ijs en chocola bij mijn kersen. Lekker puh. Dat is inderdaad de enige remedie in dit geval. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Zo dusss. Gelukt. Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Kijk, zo zien we het graag Mazzelaartje. Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Lars, ik vind het zo goed van je hoe snel je eigenlijk weer uit die dip bent. Volgens mij duurden eerdere perioden van je rot en boos en onbegrepen voelen langer. Dus je leert nog steeds nieuwe dingen. Net als ik hoor... en die taarten. Ik vind het zo'n goed idee. Chocoladetaart en worteltaart en cheesecake zijn mijn favorieten. Oh, ja en monchoutaart. Hmmmmmm ps: kwarktaart . Had ik die al genoemd? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 7 uur geleden zei Lika: Niet alles gelezen;-) Voor @Bor en @jannigje: komt uit de Trouw van een van de afgelopen dagen: dit stukje heb ik gekopieerd: Het is de eerste psychiater door wie Laura het gevoel krijgt dat ze als mens gekend wordt. "Het was heel bijzonder. Ze liet de protocollen voor wat ze waren en trok er drie jaar voor uit om de juiste dosering van medicatie tegen depressie en angst te nemen. Dat werkte." Een jaar geleden durfde Laura voor het eerst het woord 'gelukkig' in haar mond te nemen. Misschien kom ik ook nog eens zo'n psychiater tegen. En wie weet ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2017 Ik ga taarten bakken voor restaurant hier. Ik hoop dat ik het ga redden eerst een maand om te kijken hoe het gaat. Ik vind het leuk om te bakken. Het zijn best heftige en ook confronterende dagen geweest. Inderdaad leerpunten. Sneller aan geven waar ik tegen aan loop blijf ik moeilijk vinden. Hulp aanvaarden is ook een punt. Maar Lika heb ik al gezegd dat je een topper bent? Zo knap hoe jij je staande houd. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Vergeten af te melden gisteren. "Droog" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 15 uur geleden zei Harp: Geregeld. Forum weer opgeheven wegens te weinig animo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden