Spring naar bijdragen

Donderdag 6 juli


Lars

Aanbevolen berichten

Ik begrijp het. Was bij mij een beetje troost voedsel....voelde me opeens heel rot. Dan opeens ''schiet het erin'. Benauwd, boos etc... krijg het wel weer redelijk snel beter, maar het is een dun lijntje. Dus na een keurige salade en de rest aan de pannenkoeken en man ook aan bier en wijn, mocht ik van mezelf, toen ook nog mijn nieuwe kersenontpitter het begaf (grrrrr), nadat ik vanochtend al hele kop koffie over mooiste jurk had gegooid, gewoon ijs en chocola bij mijn kersen. Lekker puh.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lika:

toen ook nog mijn nieuwe kersenontpitter het begaf (grrrrr), nadat ik vanochtend al hele kop koffie over mooiste jurk had gegooid, gewoon ijs en chocola bij mijn kersen. Lekker puh.

Dat is inderdaad de enige remedie in dit geval. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, ik vind het zo goed van je hoe snel je eigenlijk weer uit die dip bent. Volgens mij duurden eerdere perioden van je rot en boos en onbegrepen voelen langer. Dus je leert nog steeds nieuwe dingen. Net als ik hoor...

en die taarten. Ik vind het zo'n goed idee. Chocoladetaart en worteltaart en cheesecake zijn mijn favorieten. Oh, ja en monchoutaart. Hmmmmmm

ps: kwarktaart . Had ik die al genoemd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lika:

Niet alles gelezen;-):heart:

Voor @Bor en @jannigje: komt uit de Trouw van een van de afgelopen dagen: dit stukje heb ik gekopieerd:

Het is de eerste psychiater door wie Laura het gevoel krijgt dat ze als mens gekend wordt. "Het was heel bijzonder. Ze liet de protocollen voor wat ze waren en trok er drie jaar voor uit om de juiste dosering van medicatie tegen depressie en angst te nemen. Dat werkte." Een jaar geleden durfde Laura voor het eerst het woord 'gelukkig' in haar mond te nemen.

 

Misschien kom ik ook nog eens zo'n psychiater tegen. En wie weet ........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga taarten bakken voor restaurant hier. Ik hoop dat ik het ga redden eerst een maand om te kijken hoe het gaat. Ik vind het leuk om te bakken. Het zijn best heftige en ook confronterende dagen geweest. Inderdaad leerpunten. Sneller aan geven waar ik tegen aan loop blijf ik moeilijk vinden. Hulp aanvaarden is ook een punt. Maar Lika heb ik al gezegd dat je een topper bent? Zo knap hoe jij je staande houd. Meld me droog af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...