Spring naar bijdragen

Gestopt met diazepam verlamd van stress


Cherry

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben nu een aantal weken gestopt met diazepam, maar ik heb nu zoveel stress dat ik nergens toe kom en zelfs gister een aanval heb gehad waarbij ik weg viel. De huis artsen post kon er niks mee. Maandag had ik al tegen de psychiater gezegt dat het écht niet goed gaat. Maar de psychiater wil ze niet meer voor schrijven, ondanks mijn klachten. Ik lig bijna de hele dag op bed zodat ik me nog een beetje probeer te ontspannen. Kent iemand dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cherry waar ben je? Hoe is het nu?

En of ik dit ken. Maak het nu zelf mee. Ook mijn psych. wil niets meer voorschrijven. Lig dan wel niet de hele dag op bed maar wel 2-4 uur. Probeer dan ook te ontspannen.

Dat lukt pas zo'n anderhalf uur daarna. Heb ook veel liggen malen maar dat is gelukkig over. Wel denk ik nog heel veel na.

Maar blijf er niet alleen mee zitten. Delen is helen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Wat benzo's  onder andere doen is de aanmaak van melatonine afremmen en zorgen voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen. Bij het afbouwen of  stoppen kan je dit soort ontregelingen extra voelen. Je lichaam kan stofjes als serotonine en melatonine zelf aanmaken als je zorgt voor de juiste bouwstoffen, zoals bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Naast natuurlijke volwaardige voeding, met zo min mogelijk geraffineerde suikers. Rescue remedie kan ook helpen om te ontspannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...