Gast Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 (bewerkt) . 21 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 Dat juist wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 (bewerkt) . 21 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 (bewerkt) Ik reageer later. Was goede ervaring. Moet het gewoon rustig verwerken. En nu zeer moe en erg veel pijn. 12 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 Ik ga inderdaad zo wandelen. En verder vandaag een kalme dag. Geen afspraken, geen boodschappen. Komt nu goed uit. Even tot mezelf komen en alles laten bezinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mies74 Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 (bewerkt) Goedemorgen, afgelopen donderdag ook voor het eerst een afspraak gehad bij een hypnotherapeut. Ik heb hier geen goede ervaring mee gehad. Volgens mij nam ze mij helemaal niet serieus en ben ik ook niet onder hypnose geweest. Omdat ik geen ervaring heb met dit ging ik er van uit dat wat ze deed wel goed was. Mijn vraag aan jullie is ook hoe jullie ervaring is met de hypnotherapeut? Ze zei ook, zoek een plekje in huis waar je meestal aan het drinken bent. Stel je voor dat dit nou modder is, hele vieze modderrrrr etc. Drink een glas water, water is zoooo lekker. Etc. Ik heb echt een heel slecht gevoel bij deze ervaring.Ik zou een factuur van haar krijgen en kreeg ik een hele sessie, voor iemand anders bestemd, voor een virtuele maagband?? Ik heb ook echt niet het idee dat deze sessie bij nou heeft geholpen? Graag jullie ervaring met een hypnotherapeut. Sheila, waar ben jij geweest? Of iemand goede ervaringen regio Rotterdam? 15 oktober 2017 bewerkt door mies74 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 Er zijn binnen de hypnose verschillende stromingen en theorieën. En er zijn natuurlijk hypnotiseurs die beter zijn dan andere. Ik zou afgaan op advies van anderen en een andere zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 (bewerkt) Ik had woensdag mijn eerste sessie. Een bijzondere ervaring. Ik heb het gevoel dat ik vooral heel helder was, dingen scherper zag. Vooral nadien. Niet het gevoel dat ik afwezig was of duf ofzo, maar juist zeer alert en helder. Direct na de sessie kreeg ik onmiddelijk een korte huilbui. Best apart, was even niet te stoppen. Kort maar heftig. Deze eerste keer is direct mijn allereerste alcoholervaring op 9 jarige leeftijd als het ware gereset. ( zo voelt het voor mij). Nadien had ik wel het gevoel de rest van de dag alles te moeten laten bezinken. Daar heb ik ook echt aandacht en tijd aan gegeven. Ook de dagen erna werkte het door. Gister een pittige emotionele dag waarbij oud gedrag naar voren kwam ( geen drank), maar ik moet zeggen dat ik dat nu ook redelijk snel helder had. Zo ook een bepaald opdracht van de Brijder, die ik donderdag afgemaakt heb. Er vielen ineens kwartjes, inzichten die ik eerder nog niet zo duidelijk had. De hypnotherapeute noemde ook tijdens de eerdere intake dat ze het zelf ook wel focustherapie noemt. Ja , vind ik wel een goede. Ik ben inderdaad nu meer gefocust op bepaalde dingen. Op de rotte middag en nacht gister en een stukje vandaag na heb ik het idee de draad weer goed op te pakken wat betreft die " resetting".( ik weet het niet anders te omschrijven) . @mies74, via een pb wil ik je wel het adres van deze therapeute geven als je dat wilt. Een volgende sessie heb ik na twee weken. Deze therapeute is lid van een bepaalde groep, ik weet de naam even niet maar kan dat opzoeken, daarom krijg ik tot een maximum van €500 per kalenderjaar per keer 80% vergoed van mijn ziektekostenverzekering. 15 oktober 2017 bewerkt door Herstel Hinderlijke fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 Kijk ook eens op de site van de beroepsvereniging: https://hypnotherapie.nl/ Daar kun je zoeken in een register van erkende hypnotherapeuten. Zij voldoen aan alle kwaliteitseisen en worden vaak vergoed vanuit de aanvullende zorgverzekering. mies74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 Nbvh, daar is " mijn" hypnotherapeute ook bij aangesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 Goed van jou, die link, @Yogajuf. Nooit aan gedacht. En ik zag Rotterdam en omgeving ruimschoots langskomen, @mies74. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mies74 Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 (bewerkt) dank jullie wel voor de reactie. Ik had geen goede ervaring met deze dame maar wil het nog wel een kans geven. Ik heb op www.hypnotherapie.nl gekeken en een aantal aangeklikt en dat voelt nu al een stuk beter. Ook gewoon een intake vooraf en daarna pas een hypnosessie, nabesprekingen over vorige sessies. Hier kan ik denk ik wel wat mee. 19 oktober 2017 bewerkt door mies74 Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Hoi @Sheila, doel je daarbij op mijn verdere gezondheid? Of hoe bedoel je dit? Ben nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 1 uur geleden zei Sheila: @Herstel Ik doel op jouw geestelijke gezondheid. Aan jouw lichamelijke gezondheid kan een hypno niets veranderen. Eventueel wat tegen de pijn, maar dat weet ik niet. Okido. Ik snap hem. Dank je wel. Ik ga er open in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mies74 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 @sheila nee nog niet geweest. Ik had er 1 benaderd maar daar kreeg ik gisteren eindelijk pas een mail van dat die mevrouw op vakantie is tot 8 november. Nu weer een andere benaderd. Wordt er een beetje triest van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 (bewerkt) Ik kan donderdag terecht. Vandaag nog te ziek. 25 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Hoop ik ook. Superfijn dat ze dit regelde. Ik denk dat het nu juist heel goed is de sessie te kunnen doen. Dus ik zet "alles op alles". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2017 (bewerkt) Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb het een beetje beschreven op dedagdraad. Ben erg blij dat ik vandaag toch kon gaan.ik had het gevoel dat het deze tweede x dieper ging. Ik heb bepaalde dingen die spelen of gespeeld hebben voor mijn gevoel steeds meer helder. Tijdens en erna ervoer ik meer rust en het gevoel dat ik weer kracht terugkrijg. Hoofdmoot is het alcoholprobleem maar dat hangt uiteraard samen met bepaalde gedragingen, katakter, etc etc. Ik heb een volgende sessie volgende week, ook om extra steun en kracht te ervaren ,te krijgen. Ik voel me gehoord, gesteund, en dat ik via deze sessies op het goed spoor wordt gezet. En er vielen best aardig wat kwartjes.waar ik echt verder mee kan. Vandaag totaal geen trek. Ik heb wel heel bewust toen ik terug was mijn rust genomen en kalm aan gedaan. Zat nu wat te haken, dat werkt best wel meditatief. Die rust daarna heb ik echt nodig. Het moet wel bezinken, en verwerkt worden vind k. 26 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2017 Snap ik, daar zul je nu vast geen tijd en ook geen energie voor hebben. Je nieuwe werk bevalt goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Op 13-8-2017 om 17:49 zei Berlioz2015: Ik ga het ook proberen.. volgende week afspraak maken :-) heb al contact opgenomen. Ik hou jullie op de hoogte Heb jij de hypnotherapie gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Op 25-10-2017 om 12:12 zei mies74: @sheila nee nog niet geweest. Ik had er 1 benaderd maar daar kreeg ik gisteren eindelijk pas een mail van dat die mevrouw op vakantie is tot 8 november. Nu weer een andere benaderd. Wordt er een beetje triest van hoor. Heb jij het al gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden