Spring naar bijdragen

Z


Gast

Aanbevolen berichten

Volgens mij kan alcohol zoiets verergeren. Heb zelf een beetje couperose, van die gesprongen haarvaatjes. Als ik gesport heb, naar de sauna ga, stress heb, pittig heb gegeten, nou ja dan heb ik een hoofd als eeb tomaat. Met alcohol word het bij mij erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, dit is een fijn bericht Sheila!! In september heb ik 2 weekjes vrij, dan ga ik me er eens in verdiepen of er hier iets in de buurt zit qua hypnotherapie. Ik ga niet weg dit jaar, vanwege de alcohol, en het geld dat ik daarmee uitspaar kan ik eigenlijk wel aan zoiets besteden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-7-2017 om 08:29 zei Sheila:

Hey hoi,

Het gaat nog steeds goed! Ik weet trouwens ook niet of je hypno vergoed krijgt hoor... ik heb het zelf betaald! Nu bespaar ik het allemaal op het feit dat ik geen alcohol meer koop! :D

Er zijn ook cursussen voor zelfhypnose, ik weet niet hoe duur dat is. 

Ik ben in ieder geval heel blij dat ik het gedaan heb, ook al was het veel geld. Het is gewoon zeer bevrijdend om die drang niet meer te voelen. Het is alsof het nooit een probleem geweest is. Ik snap niet dat deze methode niet standaard toegepast wordt. Al die instanties met Brijder, AA groepen en dat soort.... ik zie nu in dat dat wel geinig is en je krijgt meer inzicht. Maar vooral leer je hoe je ermee om moet gaan als je drang hebt... maar zonder drang... geen probleem! Het vechten is weg. Heerlijk!:rose:

Waar heb jij dat gedaan? Wat doet mn dan met je lichaam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooooow daar ben ik ook heel benieuwt naar. Heb wel al gekeken op de site van Sheila, maar het is een klein beetje ver weg (maar op zich nog wel te doen als ik er maar 4 x naar toe hoef hoor). Nog een aantal weken voordat ik vakantie heb, als het bij jou werkt Berlioz dan maak ik ook een afspraak, lekker in mijn vakantie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, er zit er wel een een beetje in de buurt. Maar ben ook aan het tobben waarvoor ik zou willen gaan, er is zoveel.... Dat tobben alleen al heb ik al 4 sessies voor nodig denk ik :D.

Maar ik ben ook bang dat het mij niet lukt, om onder 'hypnose' te komen zeg maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...