Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik word gek van mezelf loop me op te fokken. Was ik de laatste tijd best positief nu hoeft voor mij niets meer. Wat kan het allemaal schelen. Tijd om naar bed te gaan. Droog voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Dat is gewoon je reactie Lars. Er is een spannende tijd voor je aan de gang. Je hebt een en ander te verwerken (gehad), een verhuizing aanstaande en daar een besluit in genomen en dan schiet je even in 'oud' gedrag. Geeft niets. Je hebt het heel goed gedaan en slaap maar even. Morgen verder. Slaap lekker. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Snap het gevoel Lars! Voel me ook waardeloos, wel zogenaamd met goede moed gaan zingen, ging voor geen meter. "Na het zingen is er een borrel van het bestuur" wel ja, grote bladen vol wijnglazen, gevuld!! Ik ben weggevlucht en zit te huilen in de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Lieve , lieve Jannigje. Wat goed dat je je meldt. Wat een rot gevoel, maar erg begrijpelijk. Lieverd, mag ik je een hele dikke knuffel geven? Dat ben je zo waard! En nog veel meer. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Voeg me ook toe aan alle droge kanjers van vandaag. Droog,maar helaas nog niet naar bed.moet nog werken tot diep in de nacht. Jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 11 dagen droog, zonder antabuse (maar met intensieve begeleiding), das veeeeeeele jaren geleden ..... maar voor mij is het nog maar late namiddag dus kan me nog niet droog afmelden nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Fijne NA bijeenkomst gehad. Nu droog naar mijn schoon en vers, zweetloos, opgemaakte bedje. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik liep net van de perkeerplaats naar huis, komt ik een alcoholist tegen, ik zie hem wel vaker. Slingerend, blik bier in de hand, mompelend. Of hij dakloos is, weet ik niet, maar het zag er akelig uit. Dus maar weer de tranen drogen en thee drinken. Lika en Harp, dank Lika, die knuffels van jou zijn heel fijn en zeer welkom ZZB en Muffin: goed gedaan. Lars, ik hoop dat je inmiddels slaapt, en ook goed slaapt. En morgen een betere dag! Goede nacht allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ben nog wakker. Dikke knuffel voor jou jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Voor jou ook Lars! Kun je niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 (bewerkt) Zal ik nu het licht echt maar uit doen? Ik laat een nachtkaarsje aan voor degene die vannacht in het donker de kluts en de weg kwijt is.l 29 juni 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Nu zelf ook maar eens naar bed. lig jij er ook weer inLars, stuiterend en wel, of lig je nu redelijk ontspannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden