Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Wens je sterkte vandaag Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Sterkte Jannigje. Waar zijn bor en mszzelaartje? Goed gesprek gehad suikertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 1 uur geleden zei Jannigje: MWK mist volgens mij nog een M. De M van mildheid. Moed, wijsheid en kalmte zijn erg belangrijk, maar mild zijn, vooral mild naar jezelf ontbreekt er nogal eens aan. Althans bij mij, ik kan niet generaliseren. Die M van mildheid (erg belangrijk, hoor) kun je natuurlijk scharen onder de M van moed. Moed om te veranderen wat je kúnt veranderen. Met de juiste inzichten kún je mildheid (naar jezelfs*) langzaam maar zeker eigen maken. Zeg me niet dat het geen moed vergt om jezelf met mildheid te bezien als je dat niet gewend bent. *jezelfs is geen typfoutje, het is een samenvoeging van zélfs jezelf.. kruidenthee67 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 51 minuten geleden zei Asterix: Hoho, jij misschien qua tv gebeuren, maar ik ben waarschijnlijk de laatste zonder dumbfoon en/of tablet! Oké, oké, jij bent de aaallllleeerlaatste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 (bewerkt) Ik wilde alleen maar weer een spelfout herstellen, niet het hele bericht opnieuw plaatsen 28 juni 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 48 minuten geleden zei jowan: Ok, dan haal ik jou uit die groep. Ik voel me er wel toe behoren, net als vele andere herstellende verslaafden. Het is gewoon (mentale) topsport. Deze is ook niet echt hardwerkend en zelfbewust... (Foto zegt meer dan 1000 woorden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Kan er helaas hier niet veel over de inhoud vertellen Lars, maar ik vecht door, hoeveel tegenwerking ik ook krijg. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 32 minuten geleden zei Kohtje: Die M van mildheid (erg belangrijk, hoor) kun je natuurlijk scharen onder de M van moed. Moed om te veranderen wat je kúnt veranderen. Met de juiste inzichten kún je mildheid (naar jezelfs*) langzaam maar zeker eigen maken. Zeg me niet dat het geen moed vergt om jezelf met mildheid te bezien als je dat niet gewend bent. *jezelfs is geen typfoutje, het is een samenvoeging van zélfs jezelf.. Ja, mildheid vergt moed. Ik begrijp wat je zegt, toch voelt mildheid voor mij als een andere entiteit, het heeft een specifieke lading voor mij. Maar goed, dat is mijn gevoel. Niet echt verder met argumenten te onderbouwen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Dank je Lars en Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 30 minuten geleden zei Jannigje: Oké, oké, jij bent de aaallllleeerlaatste HOERRRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goed zo @Suikertje ga ervoor wat het ook is. Even de ogen dicht gehad. Nu zo pmt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 dank je wel Lars. Toch maar afspraak bij huisarts gemaakt ivm misselijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ik hoop dat het sprrekwoord " de aanhouder wint" voor jou opgaat Suikertje. En ja, de huisarts, dit duurt de lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ja en hoop je er snel terecht te kunnen, maar kan pas maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Jannigje, je moet weer een typo weghalen. (Zo blij dat ik geen autocorrectie hep) Lika en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Een goede middag allen, mooi te lezen dat het goed gaat met eenieder. Hier ook uitstekend, dag na dag wordt de weg zo steeds beter. Lika en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Is iedereen verregend ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Nee wel lui. Het is droog hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Hier is het pas na 3en begonnen met hosen. Eten achter de kiezen en straks even voetbal kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ben benieuwd hoe het met Fleurtje gaat en haar stoppoging roken, maandag is het mijn beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Vraag me af waar bor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ja hoop maar niet dat er iets met haar is of met haar familie, gezien haar bericht van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Nee hoop ik ook niet. Hoe gaat het met jou zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Gaat op zich aardig goed. Verder kan ik er hier niet zoveel over vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden