Jannigje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 (bewerkt) 2x hetzelfde bericht is toch ietwat overdreven. Op mijn telefoon zie ik eea niet zo goed. Ik zit nl in de baas zijn tijd op het forum Wegwezen dus 27 juni 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 @bolletje, de afgelopen weken ging het psychisch bergafwaarts , de onzekerheid en het wachten vallen me zwaar. Hoe somberder ik me voel hoe meer ik me terugtrek en dat werkt dan weer averechts. Gisteren werd dat weer heel duidelijk tijdens een afspraak waar ik niet onderuit kon. Door mijzelf te isoleren maak ik het niet alleen mij zelf moeilijker, onnodig moeilijk ?? Maar ook de mensen in mijn omgeving. Dat vergeet ik vaak. In mijn somberte denk ik dat mensen niet op mij zitten te wachten, dat het hen zelfs niet eens opvalt. Dat is geen valse bescheidenheid, zo voelt dat echt. Mij werd gisteren in niet misteverstane termen gezegd dat ik mij daarin vergis! (Kohtje had dus gelijk een aantal dagen geleden) En ook dat ik mijzelf elke keer kleiner en onbeduidender maak dan ik ben. Dat blijft een moeilijk punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Het is heel wat Bor, sterkte gewenst. Hier al weer misselijk, houdt maar niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Ik heb geen idee wat de oorzaak is, heb eigenlijk weinig stress op het moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 (bewerkt) Eh sorry mensen, er gaat van alles mis: mijn tablet en ik moeten even in conclaaf geloof ik 27 juni 2017 bewerkt door Jannigje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Dat doen heel veel mensen Jannigje, zich terug trekken als ze zich niet prettig voelen. Je bent dan juist erg kwetsbaar en gevoelig Dus wil liever niet gezien worden is dan heel normaal. Sterkte meis. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Klopt helemaal. Dank je Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Hier weer een geslaagde dag Nu naar bed,vannacht weer aan de arbeid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 7 uur geleden zei Jannigje: @bolletje, de afgelopen weken ging het psychisch bergafwaarts , de onzekerheid en het wachten vallen me zwaar. Hoe somberder ik me voel hoe meer ik me terugtrek en dat werkt dan weer averechts. Gisteren werd dat weer heel duidelijk tijdens een afspraak waar ik niet onderuit kon. Door mijzelf te isoleren maak ik het niet alleen mij zelf moeilijker, onnodig moeilijk ?? Maar ook de mensen in mijn omgeving. Dat vergeet ik vaak. In mijn somberte denk ik dat mensen niet op mij zitten te wachten, dat het hen zelfs niet eens opvalt. Dat is geen valse bescheidenheid, zo voelt dat echt. Mij werd gisteren in niet misteverstane termen gezegd dat ik mij daarin vergis! (Kohtje had dus gelijk een aantal dagen geleden) En ook dat ik mijzelf elke keer kleiner en onbeduidender maak dan ik ben. Dat blijft een moeilijk punt Heel herkenbaar Jannigje. Terugtrekken en kleiner maken. Heel lastig om dat niet te doen. 6 uur geleden zei Bor: Ik ben 10 maanden geleden al "gewaarschuwd" om te stoppen daarmee maar ik lijk er niet toe te komen. Het voelt als moeten stoppen i.p.v zelf te willen te stoppen, het is lastig om dan gemotiveerd te geraken vind ik. Dat boek waar Kore het over had lijkt me wel wat, ik heb daar op internet wat van gelezen die methode lijkt me wel wat, zo van rook maar door intussen je dit boek leest.. Me like that, no pressure. Bor, ik zou willen dat ik je wat stopinspiratie zou kunnen toezenden. Achteraf begrijp ik niet waarom ik het niet eerder heb gedaan. Maar ja... zo gaan die dingen. Het lukte mij ook nooit. Komt de inspiratie....!!!! Vang je 'm? Jannigje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Een droog einde aan deze dag, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Het was weer een drukke enerverende dag. Nog even ontspannen met een boek. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Droog naar bed. Knopen door gehakt vandaag. Lastig maar nodig. Welterusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Ga je dus Lars? Naar die ene plek? Was dat de door te hakken knoop? ..... en... ? en...? Welterusten mensen! (korte dagdraden...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden