Spring naar bijdragen

Dinsdag, 27 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

@bolletje, de afgelopen weken ging het psychisch bergafwaarts , de onzekerheid en het wachten vallen me zwaar. Hoe somberder ik me voel hoe meer ik me terugtrek en dat werkt dan weer averechts. Gisteren werd dat weer heel duidelijk tijdens een afspraak waar ik niet onderuit kon. Door mijzelf te isoleren maak ik het niet alleen mij zelf moeilijker, onnodig moeilijk ?? Maar ook de mensen in mijn omgeving. Dat vergeet ik vaak. In mijn somberte denk ik dat mensen niet op mij zitten te wachten, dat het hen zelfs niet eens opvalt. Dat is geen valse bescheidenheid, zo voelt dat echt. Mij werd gisteren in niet misteverstane  termen gezegd dat ik mij daarin vergis! (Kohtje had dus gelijk een aantal dagen geleden)

En ook dat ik mijzelf elke keer kleiner en onbeduidender maak dan ik ben. :(

Dat blijft een moeilijk punt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jannigje:

@bolletje, de afgelopen weken ging het psychisch bergafwaarts , de onzekerheid en het wachten vallen me zwaar. Hoe somberder ik me voel hoe meer ik me terugtrek en dat werkt dan weer averechts. Gisteren werd dat weer heel duidelijk tijdens een afspraak waar ik niet onderuit kon. Door mijzelf te isoleren maak ik het niet alleen mij zelf moeilijker, onnodig moeilijk ?? Maar ook de mensen in mijn omgeving. Dat vergeet ik vaak. In mijn somberte denk ik dat mensen niet op mij zitten te wachten, dat het hen zelfs niet eens opvalt. Dat is geen valse bescheidenheid, zo voelt dat echt. Mij werd gisteren in niet misteverstane  termen gezegd dat ik mij daarin vergis! (Kohtje had dus gelijk een aantal dagen geleden)

En ook dat ik mijzelf elke keer kleiner en onbeduidender maak dan ik ben. :(

Dat blijft een moeilijk punt

Heel herkenbaar Jannigje. Terugtrekken en kleiner maken. Heel lastig om dat niet te doen. 

 

6 uur geleden zei Bor:

Ik ben 10 maanden geleden al "gewaarschuwd" om te stoppen daarmee maar ik
lijk er niet toe te komen. Het voelt als moeten stoppen i.p.v zelf te willen te stoppen,
het is lastig om dan gemotiveerd te geraken vind ik. Dat boek waar Kore het over had lijkt me wel wat,
ik heb daar op internet wat van gelezen die methode lijkt me wel wat, zo van rook maar door intussen je dit boek leest..
Me like that, no pressure.

Bor, ik zou willen dat ik je wat stopinspiratie zou kunnen toezenden. Achteraf begrijp ik niet waarom ik het niet eerder heb gedaan. Maar ja... zo gaan die dingen.  Het lukte mij ook nooit.  Komt de inspiratie....!!!! Vang je 'm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...