Spring naar bijdragen

Woensdag, 21 juni 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Het is dat ik morgenvroeg een afspraak een eind van huis heb, anders ging ik hier buiten voor me op het gazonnetje liggen, nog steeds 29 graden. Ik klaag niet, maar een bed en dekbed lijken nu wat buiten proporties.

Ik sluit de dag wel droog af, zweet niet meegerekend. Anders komt Jopie weer met een snuggere opmerking...
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

man man...ie is waaaaaaaaaaaaarem ier in de slaapkamer.
Ik dacht dat vandaag de warmste dag van de week zou zijn. Zo had ik het gelezen in de weersverwachting gisteren.
Blijkt het toch morgen te zijn met een 34 graden.

Ik heb een dagje verlof gevraagd. Dat trek ik niet zenne. Op het werk zelf is het nog niet zo'n probleem en 's morgens op de fiets ook niet maar als ik naar huis moet fietsen. Pfwiiiiiiieeeeeeeefffff...ni goe voor mijnen tikker. 

Ik steek mezelf wel in de kelder.
Oh nee...toch maar ni...daar zitten de spinnen volgens mij :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bleef adb vandaag, niet droog. Netjes toch.. (zegt ze, is geen vraag)

Verder woon ik ook heel stil. Idd kun je drukte zelf opzoeken, dat is fijner dan als dat andersom zou moeten vind ik.
Jopie, mag jij daar wonen in je caravan? (ik moet n.l. weg van de camping waar ik woon, snik)
Niets zo ellendig als al die regeltjes hier in dit land... beuhh

Overigens zijn mijn 65plus vriendinnen ook zoekend naar een flat o.i.d. Ik moet er nog niet aan denken!!!

Maar eerst maar slapen. De hitte valt nog mee hier.... paar benen onder het laken vandaan enzo...

Slaap ze :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...