lady jane Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 om 20.00 uur was het nog 28 graden op t Scheveningse strand, mild windje, en heerlijk hoge surfgolven. Overdag was het 30 graden en hebben we wijselijk wat minder en korte sets gevolleyed, 60+ tegen 70+ Lars en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Droog en naar bed zonder pyjama denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Het is dat ik morgenvroeg een afspraak een eind van huis heb, anders ging ik hier buiten voor me op het gazonnetje liggen, nog steeds 29 graden. Ik klaag niet, maar een bed en dekbed lijken nu wat buiten proporties. Ik sluit de dag wel droog af, zweet niet meegerekend. Anders komt Jopie weer met een snuggere opmerking... Welterusten. Kohtje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Hier ook droog maar zweterig,dekbed is allang uit de hoes. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 man man...ie is waaaaaaaaaaaaarem ier in de slaapkamer. Ik dacht dat vandaag de warmste dag van de week zou zijn. Zo had ik het gelezen in de weersverwachting gisteren. Blijkt het toch morgen te zijn met een 34 graden. Ik heb een dagje verlof gevraagd. Dat trek ik niet zenne. Op het werk zelf is het nog niet zo'n probleem en 's morgens op de fiets ook niet maar als ik naar huis moet fietsen. Pfwiiiiiiieeeeeeeefffff...ni goe voor mijnen tikker. Ik steek mezelf wel in de kelder. Oh nee...toch maar ni...daar zitten de spinnen volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 32 minuten geleden zei Lars: Droog en naar bed zonder pyjama denk ik. Zeg ik ben visueel ingesteld hé! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Geniet ervan lekker dromen dan maar @fleurtje welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Ik bleef adb vandaag, niet droog. Netjes toch.. (zegt ze, is geen vraag) Verder woon ik ook heel stil. Idd kun je drukte zelf opzoeken, dat is fijner dan als dat andersom zou moeten vind ik. Jopie, mag jij daar wonen in je caravan? (ik moet n.l. weg van de camping waar ik woon, snik) Niets zo ellendig als al die regeltjes hier in dit land... beuhh Overigens zijn mijn 65plus vriendinnen ook zoekend naar een flat o.i.d. Ik moet er nog niet aan denken!!! Maar eerst maar slapen. De hitte valt nog mee hier.... paar benen onder het laken vandaan enzo... Slaap ze fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Lars, da karakolleke dat ik zie is niet om naar huis te schrijven zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Ik ga ook maar eens proberen te slapen. Net nog een pijnstiller genomen dus hopelijk zo in dromenland slaapzacht avonturiers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Ik meld me ook weer geslaagd af voor het dagpact. Welterusten. Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden