Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.992
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. zo zie je maar op elk potje past een dekseltje. ik moest even zorgen dat dat maagdje van mij te bedde ging en nu lig ik er zelf ook op met lappie op mijn lap (schoot) nog ff lezen anders droom ik nog van kreeft welterusten mensen en Elsa fijne nacht!
  2. ben jij dat Witte? Kreeft asc? ikke ook
  3. maar Witte weet je wel wat je afslaat
  4. Alf toch!
  5. lady jane

    Woorddomino

    verliezen moet je dat onschuldige stuk nooit, maar wel koesteren
  6. Nou ik weet wel dat ik getrouwd was met een stier die vissen als ascendant heeft en mijn vader was stier en mijn moeder vissen dus hoeveel onaffe draadjes moest ik in mijn relatie wel niet afwerken? geen wonder dat het niet lukte.
  7. lady jane

    Woorddomino

    worden we allemaal vanzelf, geniet hier nog maar ff van juist
  8. vertel Alf word er wel nieuwsgierig van Witte, ook opletten alvast hoor!
  9. Wil je je misschien voorstellen bij Wie is wie Jowan (op zijn engels uitgesproken? vrouw?) niet nieuwsgierig hoor ikke, maar het is fijn als je een eigen draadje krijgt zodat we je apart kunnen verwelkomen, als je wilt natuurlijk. welkom dus alvast!
  10. goshemijne nog geen blz gelezen vanavond en had nog wel goede voornemens nou ja, jullie lezen ook als een goede soap of zoiets:D
  11. Nou Alf uitprinten die tekst en ergens neerhangen dan maar!
  12. oh ja ik ben in de war met schorpioen, solly
  13. lady jane

    Woorddomino

    zijn we het ook al over eens;)
  14. ja Alf daar heb je je duistere kant:wacko:
  15. lady jane

    Woorddomino

    zijn we het daar in elk geval over eens
  16. kan ik ook niet uitleggen Alf google maar, het is simpel dat weet ik wel en anders had ik t ook niet geweten, ja ik zal het maar even zelf zeggen:D
  17. he nee Ar blijf nou eens ff een keertje please
  18. ja alf, daar zou ik maar eens heeel goed over nadenken' en alles wat je schrijft...........
  19. sterrenbeeld is wat je aan anderen laat zien ascendant is wat je van binnen meer bent nou Witte? nou Alf? ik ben weegschaal, net asc. kreeft
  20. lady jane

    Woorddomino

    niet lukken bestaat niet Witte, blijf proberen!
  21. nog zo een met leedvermaak Bol, foei.
  22. lady jane

    Woorddomino

    friends for ever
  23. HET moet niet gebeuren 1234, jij moet die knop om zetten. Het gaat echt niet vanzelf en je hoeft het niet alleen te doen, maar het lijkt er op dat je de keus nog steeds niet hebt kunnen maken. Wat heb je nodig om die te kunnen maken? Heb je daar al eens aan gedacht, of wacht je tot er eerst iets onherstelbaars gebeurt met je lichaam, of een ongeluk of zo? Ik hoop dat je jezelf serieuzer gaat nemen, want dan heb je nog heel wat fijnere en gezondere jaren voor de boeg. Je vroeg hoe al die alcoholisten het doen? Meestal per dag, per uur desnoods: ik neem die eerste niet vandaag/ komend uur. Dan is het te overzien. En ook hier vaker komen, niet wachten tot je weer op de bodem zit, nee als je trek krijgt en je weet dat als je aan die eerste wilt beginnen, dat dan het eind weer zoek is. of nog beter, vlak voor je op het punt staat dat krat te gaan kopen, kom dan hier eens langs. Wie weet?
  24. lady jane

    Woorddomino

    idd dat is juist
  25. lady jane

    Woorddomino

    Cohen for ever!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...