Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.988
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Woman. sterkte meis en ik hoop dat het meevalt:present:
  2. lady jane

    Woorddomino

    vragen wil ik Nina: hebben is houden soms moeilijk te verkrijgen: ik zou eerder andersom denken
  3. nou die is wat anders geworden dan ik heb ingetoetst Desi maar vind hem wel grappig, dus ik laat m staan.
  4. Als je nu niet sentimenteel mag zijn van jezelf Desi wanneer dan wel? Als je uitgeknuffeld bent, ff een lekker kopje soep of zo warme choc. melk troost ook goed beter als sigaretten als je dizzy bent. en dan maar even een virtuele groepsknuffel ok? (((((((((( :heart:Desi:heart::heart;))))))))))
  5. lady jane

    Woorddomino

    groots zijn de mensen die oprecht lief kunnen hebben
  6. Goeiemorgen mensen, Desi, goed je weer te lezen meis:heart:
  7. lady jane

    Woorddomino

    dat lijkt een achtbaan te zijn volgens google, veel plezier dus Wilrijk
  8. Zo, de anijsmelk en mijn spannend boek ff in de plaats van jullie, sorry, maar ja tijd is prioriteit he welterusten mensen, slaap lekker:lips:
  9. dochter is naar vader en moeders is op bed:D met laptoppie, dat wel
  10. lady jane

    Woorddomino

    geapprecieerd is nou typisch een woord dat ik niet meer mag gebruiken van mijn 14 jarige puberdochter
  11. Truste Bol, Woman:heart: Em ik heb de mannenfilm ok net gezien op SBS, beetje vreemd maar wel erg goed, net RivellaB)
  12. lady jane

    Woorddomino

    beauty is een tulpenboom, een van de mooie herinneringen aan mijn moeder
  13. hup naar de overgangsdraad ermee Wilrijk
  14. lady jane

    Woorddomino

    utopie of harde werkelijkheid, we komen er achter, ooit
  15. lady jane

    Financieel draadje

    Woman ff een tip om toch meer verse groenten te verwerken, als ik een kg papr. of aubergines op de markt koop voor een euro dan kwast ik ze in met olie en leg ze een uurtje op een bakblik in de oven(175gr.) Heerlijk worden ze dan en vervolgens lang houdbaar, al of niet in de diepvries voor porties. En andere groenten leg ik even in kokend water (blancheren), afkoelen en in porties in de diepvries. makkelijk, geen afval en veel goedkoper dan potjes. Leuk deze draad, het wakkert weer mijn zeeuwse zuinigheid aan, en heel praktisch ook.
  16. Filippa, wat een lieverd zeg, Max lijkt geen 13 hoor, een jong koppie juist, volgens mij een hele trouwe he! En Woman, fijn dat je weet waar je nu aan toe bent, ik zie jouw mail meer als duidelijk je grenzen aangeven en het heft weer in eigen handen nemen:present:
  17. lady jane

    Eet - Draadje !!!

    Gebakken aardappeltjes met uitgebakken spekjes, knoflook ui en witlof kort mee geroerbakt wat kruiden erover, jammie
  18. lady jane

    Woorddomino

    gemeld niet, maar in gedachten steunen we haar
  19. Nina, preitaart met uitgebakken spekjes en ui vinden de kinderen ook heerlijk en waarschijnlijk ben je ineens gek op prei(tjes op je dijtjes:music;)
  20. Fijn Bol, lekker loslaten en voor jezelf kiezen gezellige dag gewenst meis die is je van :heart:e gegund!!!!! zo nu spinnen tot laters
  21. lady jane

    Woorddomino

    induikelen mag nog niet; ben er net uitgekukeld
  22. Niet druk Bol, vakantiezooi uitzoeken, de was, boodschappen, klusjesman vanavond rondleiden, maar nu eerst lekker spinnen en die vakantie-kg's er weer af zien te krijgen.. Hoe is het met Jos? Of heb je je kunnen beheersen en nog niet gebeld?
  23. En als mosterd na de maaltijd, komt wel vaker voor bij mij: ik heb dus gisteren pas gelezen maar kan de strekking wel raden. Mijn ervaring met overgangsklachten is dat ze verschrikkelijk worden be invloed door alcohol. In negatieve zin dus. Ook koffie en suikers verergeren de klachten, maar alcohol is wel de meest verschrikkelijke boosdoener hier. Ik heb tijdens de overgang diverse malen geprobeerd niet meer te drinken, want wist al hoe dat kon schelen, maar helaas heeft het jaren geduurd tot ik echt kon stoppen. Alle vrouwen die hier komen en nog die jaren voor de boeg hebben: prijs jezelf gelukkig om te weten dat je de goeie volgorde hebt: eerst ADB en dan gezonder en bewuster deze fase van je leven meemaken: ik ben jaloers op jullie! Maar ook trots en blij dat ik nog het staartje van de overgang op een prettigere manier kan afmaken. Better let dan net, of zoiets in het Fries:heart:
  24. Werk ze Igor, en goeiemorgen allemaal hier schijnt het zonnetje, halfbewolkt (nog)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...