Flip ik leef wel mee hoor, geen disrespect, maar heb geen verstand van jonge poesjes. Vie schreef ook niet echt hoopvol, net als marieke en Bol heeft er ook wel verstand van misschien niet te veel aanhecten? Maar ja hecht je maar eens niet aan zo'n lief hulpeloos katje.