Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.988
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Woorddomino

    wel wis en drie, ik word melig
  2. Ik weet ook niet hoe je het het beste kunt doen Marieke maar hier wordt ook niemand beter van en ergens voelt het alsof hij een hardere leerschool nodig heeft maar ik ken hem niet natuurlijk. Voor jou is dit in elk geval funest!
  3. lady jane

    Woorddomino

    eekhoorns zijn passé Nien, IQ is hot
  4. lady jane

    Woorddomino

    dusssss heet het niet voor niets WOORDdomino:P
  5. succes Flip! en poespoes
  6. lady jane

    Woorddomino

    typje had wel met hangwangen de zin moeten beginnen, hoezo intelligent?
  7. Wow Woman David Bowie!!!!!!!!!!!
  8. dat deed ik echt niet hoor Von integendeel:D maar dat glas was vroeger voor iets anders met een hoog % kcob
  9. lady jane

    Woorddomino

    hersenen van een hamster met hangwangen
  10. krijg net van zoonlief een heerlijke bosbessebsoothy .......... in een ongebruikt jeweetwelglas
  11. Vandaar die buikspieren zeker op je lijstje Woman:D
  12. lady jane

    Woorddomino

    gezakt door dat hoog soortgelijke gewicht ervan zeker?
  13. Hee marieke fam. van Safi?
  14. Flip ik leef wel mee hoor, geen disrespect, maar heb geen verstand van jonge poesjes. Vie schreef ook niet echt hoopvol, net als marieke en Bol heeft er ook wel verstand van misschien niet te veel aanhecten? Maar ja hecht je maar eens niet aan zo'n lief hulpeloos katje.
  15. hangwangen heet dat:wacko:
  16. welke kapper heb jij Von? hoef ik daar in elk geval niet naar toe!
  17. lady jane

    Woorddomino

    denken met dat vreemd ander hoofd?
  18. lady jane

    Woorddomino

    pannekoeken en zo?
  19. secretaresse VM; ff opletten ja! chirurg Jane heb ik daar al die jaren voor gestudeerd en al die lijken moeten snijden:wacko:
  20. boinnnnggggg: journaal bye
  21. lady jane

    14-05-10

    Kruimel, fijn dat je een goede dag had. Je zit nu heel dicht bij ons dagdraadje. Als je ditjes en datjes aan hebt geklikt, kijk je naar vrijdag 14 mei 2010 klikt op laatste om de laatste blz op te roepen en je kunt meelezen en meeschrijven via antwoord.
  22. Sjonge dat wordt wel een erg lang recept van Vie:D
  23. clowntje toch, foei!
  24. kommentaar op de behandeling? Klachten in viervoud, schriftelijk via Belgie, VM, mijn secretaresse en dat ijsje kunt U nu ook wel vergeten!
  25. Ha, dan gaat het al wat beter met de patient, klein ijsje dan. vooruit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...