Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Treffende uitspraken

    Trouw, is het geheugen van het hart. Fliegende Blátter
  2. lady jane

    Nooit meer roken

    dan wordt het draadje een sterke kabel:heart:
  3. Tinkerbelle, ik heb een kunstboom, als die ondersteboven zou hangen dan bleef het bij de basis
  4. Yvonne; nu snap ik hoe Eindhoven aan zijn Philips komt:light: Gabs ik houd jou en niwi graag gezelschap dan zijn wij de bestuursleden voor de arresleepact straks wanneer vergaderen?
  5. goeiemorgen mensen ook hier een héél klein wereldje.
  6. lady jane

    zondag 13 nov

    google ik vlo kiste even Mar en kom ik bij een verwijzing van ADB forum 2008 kwam er niet in dus, maar dacht, ach zal ook ons famke wel geweest zijn;)
  7. lady jane

    zondag 13 nov

    ook weer bijgelezen slaap lekker straks:lips:
  8. lady jane

    zondag 13 nov

    slaapwel met mooie dromen Bellefleur:lips:
  9. lady jane

    Jaarpact

    Jan een maand: :light::rose::light::heart::light::rose::light::heart::light::rose::light::heart::light::rose::light: eleven more to go!!! yes we can!
  10. lady jane

    Nooit meer roken

    Veel succes morgen Albert en even iets belangrijks: als je last hebt (of aanleg voor) van hoge bloeddruk dan mag je heel weinig zoethout per dag. jij drinkt ook de zoethout gemberthee toch al? En dan ook stukjes gaan kauwen, dan moet je dat dus goed in de gaten houden. alle kanjers hier: toi toi toi
  11. lady jane

    zondag 13 nov

    hoezo Tina had je gevloekt ofzo? Jij hebt de draad toch niet geopend?
  12. lady jane

    zondag 13 nov

    Jootje in het begin beloonde ik mezelf met bosjes bloemen of een reep na elke week/maand enz; na 1 jaar een jaarab. voor de sauna zodat ik wist dat ik die beloning wel wilde blijven verdienen en oh ja een nieuwe fiets, daar heb ik elke dag plezier van en nog gezond ook.
  13. lady jane

    zondag 13 nov

    hebben jullie wel gezien dat er 13 SEPTEMBER staat boven deze draad??? Igor................................???
  14. lady jane

    Woorddomino

    ding-dong, saunatijd
  15. lady jane

    Hallo, ik ben Jessy

    Ik heb de online-training gedaan van tactive hier Jessy en daar heb ik veel aan gehad. Voorheen ooit met een natuurlijk middel afgekickt en 7 maanden niet gedronken, en verder jaren en jaren ge jo-jo'd op wilskracht. Vooral de overgangsjaren waren bijna niet te doen met drank, kun je nagaan dat jij die straks zonder kunt doorlopen, scheelt je mega veel opvliegers, sjaggie buien, hormonale ruzies en slapeloze nachten.
  16. lady jane

    zondag 13 nov

    :present:
  17. We zijn weer een paar dagen verder he Jootje en het valt me op dat je ontzettend je best doet en ook al de beloningen krijgt. Fijn dat je zo actief aan ons forum deelneemt. ff een bloemetje voor je; :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: hoop dat je een grote vaas hebt en anders maar in elke ruimte een bosje:)
  18. lady jane

    zondag 13 nov

    Mups beetje sjaloers? ook maar de Noordzee in dan op 1 jan.
  19. lady jane

    zondag 13 nov

    vind je lekker he Tijger:P nou vooruit kindertarief:angry:
  20. lady jane

    zondag 13 nov

    Madelief, plaatste jij onlangs muziek uit Frieda? Die film komt vanavond op Canvas 22.10; mooi!
  21. lady jane

    zondag 13 nov

    Kijk Jootje dit zijn dus de dingen die je even op mag schrijven dat je welkom bent en leuk gezelschap als je niet hebt gedronken. Als je het eens zwaar hebt, even erbij pakken zul jij eens zien hoe sterk jij wordt!
  22. lady jane

    Hallo, ik ben Jessy

    Ach Jessy, wat een omgekeerde wereld toch he je dochter jou naar bed brengen, Ik heb er ook eentje van 16 en ze lijkt een hele dame maar is nog oh zo kwetsbaar en fragiel van binnen. Zij is het voor wie ik kon stoppen Jessy, voor mezelf kreeg ik het niet goed voor elkaar. Wel periodes van ADB zijn, op pure wilskracht soms, maar het kostte me zoveel energie en schuld en schaamte. Eenmaal besloten een goed voorbeeld te worden voor haar, werd het steeds meer en meer voor mezelf. Met voor haar als winst erbij, want ook zij kreeg (te vroeg) met drank te maken en oh wat was ik blij dat ik toen al 3 maanden niets meer dronk en er helemaal voor haar kon zijn. En weer mede dankzij die opvang (ik had nooit sancties kunnen geven als ikzelf nog zo dronk vond ik toen) is het bij haar bij één keer gebleven tot nu toe en voor zover ik weet:) Ik gun jou ook die rust, want je bent zeg maar oip de helft van je leven, dus hebt nog zoveel waardevols voor de boeg en je lichaam is vast aan herstellen toe. ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier en wens je veel succes! samen kunnen we het!
  23. lady jane

    zondag 13 nov

    doet ie weer stout Fleur? zal ik m dan maar weer vastbinden?
  24. lady jane

    zondag 13 nov

    mensen halen jullie Maggy even hiernaartoe? Ze is verdwaald bij thema's ik moet een trein halen fijne dag alemaal!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...