Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Goeiemorgen mensen op deze zonnige stranddag weer:rose:. hannah, wacht maar tot jij zo oud bent:D benieuwd waar jij mee op de foto gaat dan. Igor wat fijn deze slinger voor jou te mogen maken; gefeliciteerd meis! :heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun:
  2. slaap lekker mensen:lips:
  3. Witje
  4. lady jane

    alleen

    adda girl pjotr:present:
  5. toegang tot internet is in ned. weer heel gemakkelijk en vanzelfsprekend
  6. lady jane

    Digibeet...

    Hopeful, wees mild naar jezelf en eerlijk, ook naar je man. je helpt jezelf het meeste door nu geen drank in huis te hebben; je bindt een kat ook niet op het spek, dus waarom jezelf wel? Als je je partner vraagt je te helpen zodat zijn trots echt er mag zijn, en de jouwe ook weer, dan betrek je hem erbij en geef je hem ook de kans iets voor jou te doen. Heel wat fijner dan sjoemelen en liegen, toch? succes!
  7. zwemmen we maar even in de badkuip
  8. frummers aller landen zijn hier verenigd
  9. lady jane

    Digibeet...

    Welkom Hopeful, heerlijk he: trots ipv schaamte. Goed dat je die vicieuze cirkel hebt doorbroken. ik hoop dat je je hier net zo serieus genomen voelt als ik steeds heb ervaren en hier veel zult schrijven en lezen.
  10. Ik ga maar eens kijken of ik nog kan spinnen morgen gaat de sportschool verhuizen en vervalt mijn vaste les; ik moet toch weer op gang komen dus nu ik nog goeie voornemens heb die maar gelijk omzeten in daden he pffffff....................:$ en zwemmend op de fiets ernaartoe alleen al nou ja, ik heb al gebeld, dus wie A zegt hoopt ook Z te halen:angry: fijne dag
  11. lady jane

    KiloKiller

    ja Jan:$ less is more:D
  12. goeiemorgen mensen:rose: AR een goeie tijd maar weer in la douce France
  13. lady jane

    Meeting 2012

    Ik heb gedacht dat dat geiten was beetje voorpret en humor. Maar ook ik wil niet op foto's gezet en hecht erg aan mijn privacy; het moet voor iedereen veilig zijn om te komen. Dus misschien is het wel handig om hier goede afspraken te maken.
  14. lady jane

    KiloKiller

    73,6 nou ja, ik heb het er lekker van genomen in Turkije, zumme maar zegge:o
  15. gehoord heb ik vannacht niets Bo, lekker geslapen en wel wakker geworden van een giga-bui
  16. lady jane

    Meeting 2012

    Haak je af Tina?
  17. lady jane

    Voorstellen

    Welkom Amber je kiest dus voor leven nu en de kwaliteit ervan. Ik hoop dat het je lukt zodat je nog meer van je nieuwe vaderland kunt genieten en weer trots op jezelf kunt zijn.
  18. Gunn zit aan de hartige hap en mijn chorizo is opperdepop dus mijn matje, bedje en boeken roepen me en ik zeg slaapwel en Jen houd je je bioritme een beetje in de gaten meis?
  19. veel frummers zijn er niet dus dit moment moet het van kwaliteitscommunicatie hebben
  20. Bo, ik keek gelijk op de webcam toen jij schreef naar een strakblauwe lucht te gaan, maar dik pak wolken boven Scheveningen. Ook in de stad hier een paar buitjes hoor, maar het viel mee.
  21. hmmmmm Puck met saté en een Bol ijs toe:P lief van frodo en fijn dat je komt.
  22. :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: zonnetjes 2 maanden dan word je even in de zonnetjes gezet. gefeliciteerd meis.Mooi.
  23. ha tante Bollewops kun je ook nog meerijden naar de meeting?
  24. Ja lenie cake gebakken ik zou voor de 0% biertjes zorgen vette fles van Schiphol staat klaar en daar zit je dan met je goeie gedrag en haartjes in de verf, lekker olietje op de bruine huid nou ja, er zijn ergere dingen. Maar eens kijken wat ik nou te eten ga maken eerst de stad maar weer in. Steunbeertje meid van harte met dit misschien wel belangrijkste jaar in je leven! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
  25. hier ook ineens een blehhh dag gaat NS niet tusen Gouda en utrecht extra reistijd dus 2 x 1/2-1 heel uur dag BBQ:angry:!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...