ach Yvonne, mijn zoon zei dat
dat er tenminste veel overbleef om
vast te pakken. (Hij was toen nog klein, dat wel)
Ik zit op 73 exact, niet slecht na 2 weken lui en ongedurig zijn.
goeiemorgen mensen.
tot 10.30 u geslapen
in één ruk. Nu dus erg laat.
Bijlezen komt later wel, ik ga
mijn kuit weer oefenen en kijken
of de zweepslag weg is. Hoop het wel.
fijne dag!
ja je weet het idd Marcel
en je datum is omgedraaid 112
nou dan weet je het wel he
ik zeg stoppen en wel nu:present:
je lijf is het met me eens:)
en je lever schreeuwt hetzelfde
Hoi Marcel, hoe gaat het inmiddels?
Ik heb de online training hier gedaan
en die beviel me erg goed. Tactus
zit geloof ik in Oost Ned. dus hier geen
ervaringen mee verder. succes!