Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.027
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Lenie van harte gefeliciteerd, als je appeltaart hebt gebakken: rond 11 uur? met slagroom graag:P die Yvoenne kan toch sulke mooie slingers maken, bij Adam en Jan in de leer geweest, denk ik. tnx meis voor de recycle.
  2. slaap lekker frummers:lips:
  3. verbod en gebod, beide zijn nogal dwingende woorden voor een oud katholiek
  4. geworden geeft een lastig startwoord; gelukkig rijmt het op aanplakborden
  5. lady jane

    Jaarpact

    Van harte Myriam met alweer een maand erbij!
  6. Er komen maar liefst 3 vijfsterrenfilms vanavond lastig kiezen voor een Weegschaal.
  7. Gunn probeer je ons op de kast te krijgen? pas op hoor! Hoi Tesz:present:
  8. even omhoog
  9. goeiemorgen frummers bah! Regen. Jakkes. Ik moet er door ook nog. Hele dag nascholingscursus in Rotjeknor. Tot vanavond en houd het dan maar (van)binnen droog.
  10. lady jane

    KiloKiller

    Myriam, misschien dat het oslaten van hier dat laatste kleine kilootje wel laat wegsmelten ook. dag dag
  11. VM betekent hier voormiddag
  12. lady jane

    baclofen

    en een hele reele kijk op de meeste zaken, als ik zijn columns soms lees. Leuke man ook.
  13. bijzondere virtuele familie voor mij, met alle ups en downs, net als in het echie
  14. lady jane

    Nooit meer roken

    Originally posted by: Yvonne Aakie..... diepe buiging voor je en een dikke kus (()). Je eerste maand. Hartstikke goed meis. Dat had je goed bedacht een maand geleden: op vrouwendag een maand rookvrij Maar je verdient je slingers hoor, dubbel en dwars.... ik sluit me hier gewoon bij aan dit vind ik zo'n mooie oprechte posting die mag je gerust 2 keer zien. ten slotte zit je nu ook al in je 2e maand rookvrij!
  15. lady jane

    baclofen

    jammer idd, maar niet het einde vd wereld Dune, probeer het als uitdaging te zien en kom bij jouw bodem; dat jij niet op gaat geven, hoe de buitenkant ook tegen zit. In contact met jouw binnenkant kan dat. Ook al lijkt er helemaal niets meer jij bent er wat Kate schrijft: het hier en nu is er, altijd. En jij bepaalt hier en nu wat je doet. Ameisen is misschien overspoeld door mensen als wij, misschien ziek, weg, vul maar in; maar dat hij niet reageert is iets met hem en niet tégen jou. Ik vind het wel een beetje op het randje om nu zelf te experimenteren met baclofen is er helemaal niemand te vinden, die èn medisch onderlegd is en veel van baclofen afweet? Het AMC lijkt me toch redelijk benaderbaar, desnoods via je HA. Ooit ga je hier op terugkijken hopelijk héél tevreden dat je dit aan kon pakken en boven jezelf uitgroeit en ooit hoeft niet ver weg te zijn:heart:
  16. nuttig en lekker zijn best te verenigen:heart:
  17. lady jane

    baclofen

    Dune:
  18. slaap lekker mensen:lips:
  19. oh het kwartje valt denk ik over gisteren nog?
  20. Agnieta, ik ken niemand die verheven boven zichzelf staat maar ik denk dat je je zin anders bedoelt? Ik snap m niet in elk geval.
  21. ik zou idd, de 2 zakken zoet heb ik daar gelaten het was ooit een filmhuisfilm, ik had m al gezien wist niet meer dat hij zo indringend was, gek dat dat weer naar de achtergrond gaat. Nu zagen we hem vanuit het werk, als bijscholing. En moest er over nagepraat worden, terwijl ik liever in stilte naar huis had gewild. maar ook bijzonder om te merken hoe verschillend we dezelfde indrukken interpreteerden en hoe moeilijk het was om jezelf niet met een speler te indentificieren. het was een waargebeurd verhaal, over ene Ramon Sambuca die na 29 jaar verlamd te zijn, en jaren vocht om hulp te krijgen bij euthenasie. In Spanje. Alle betrokkenen hadden diepgaande rollen en het kwam prachtig samen bij Ramon. Niemand hielde het droog; zoveel liefde en zoveel onmacht in alle rollen.
  22. theeleut ben ik al jaren; zoethout met verse gemberwordtel; zo haal ik de 2 liter wel
  23. ook goeienavond net terug van prachtfilm Mar Adrento iemand gezien? de popcorn die over was hier maar mee naartoe genomen
  24. zijne koninklijke hoogheid is het vast met mademoiselle Flamenga eens
  25. ja ik maakte ooit ook mn eigen wijn maar moet er nu niet meer aan denken zelfs (moest wel ff aan mn zus denken die had vlierbessen wijn gemaakt die sterker was dan port; goeie ouwe tijd:o:D) en AR straks, 8 hamburgers later:P ik heb lekker aard./spekjes uitgebakken en wilde spinazie met uit/knoflook en ras el hanou(Marokkaanse kruidenmengsel, echt heerlijk), pffff soms wilde ik wel dat ik niet zo lekker kon koken:$
×
×
  • Nieuwe aanmaken...