Zo, weer terug !
Met schoenen.
Zien er best leuk uit.
Ik zorg best wel voor mezelf hoor Spirit
Dit is mijn vijfde paar (hele dure) schoenen in een jaar.
Telkens weer met een andere belofte.
Deze heeft een soort blokje in het midden, waardoor je balans beter zou zijn, en die hiel en voorvoet ontlasten.
Ach ja, ik blijf maar in wonderen geloven ..
Trouwens,
sterkte vandaag Spirit
Maar je hebt het al een beetje gezellig gemaakt lees ik