Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.971
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. Even gegoogeld Pilatus; best heel duur per les, en ik zag houdingen, ai,ai, dat kunnen mijn buikspieren vast niet bolwerken Maar..Ietje, jij bent nog jong he ! Volgens mij, wordt je er wel heel strak en slank van. Hoe dan ook, ga lekker pitten Welterusten allemaal
  2. Vandaag maar eens een droge afmelding Pilatus...lijkt me eigenlijk ook wel wat voor mij Weet dat er een zit hier in het dorp Toch even googelen
  3. Nog even melden; 3 uurtjes gewerkt vanmiddag Minder pijn in mijn rug nu lijkt het wel ?? Kijk heel erg uit naar mijn 4 weken vrij straks Het is al zoooo lekker dat ik momenteel een stuk minder clienten heb Straks nog even een uurtje koken voor een ouder echtpaar
  4. Ik hoop,met jou dat de medicatie aanslaat Bol (het lijkt er wel op he) Want wil je ook graag zien als een heeeeel gelukkig mens
  5. Natuurlijk , ga ik niet drinken vandaag Koh, Dat heb ik ook allang met mezelf afgesproken vandaag Daarom denk ik het dagpact eigenlijk niet nodig te hebben, omdat ik zo zeker weet dat het toch niet gaat gebeuren Bovendien, sta ik ook nog op het jaarpact En Brinta ? Heerlijk hoor, eet het heel regelmatig Met ongezoete amandelmelk, of sojamelk en banaan en havermout en zonnepitten, en weet ik wat ik er allemaal nog meer doorheen gooi
  6. Heb mezelf ook maar even op het dagpact gezet Niet dat ik het denk nodig te hebben, maar staat wel leuk, weer zo`n rijtje toch ?!
  7. Dagpact; Quinn Lars Leila Stekker Smart Rapilos
  8. Goedemorgen allemaal, Wederom, weer harstikke koud Van mij mag het weer 20 graden worden Gisteren op de fiets naar yoga; snijdende kou, gezicht deed er pijn van Was er ook boos en chagerijnig van Zeggen ze allemaal; oh wat een heerlijk weer vandaag, windstil, natuur is prachtig (dat dan weer wel), en zo lekker fris ! Kan ik, de klagerd nog wat van leren.(maar toch voel ik het niet zo )
  9. Droog, Welterusten
  10. Goedemorgen allemaal, Echt koud zeg ! Straks yoga, dus door de kou Weer behoorlijk last van mijn rug vanochtend Volgende week afspraak gemaakt, met weer een andere fysio En..weer 10 uur geslapen vannacht Is toch niet normaal he
  11. rapilos

    Di 17 jan

    Droge afmelding Welterusten alvast
  12. rapilos

    Di 17 jan

    Ha, de laatste postings doen me tenminste weer glimlachen
  13. rapilos

    Di 17 jan

    Vandaag een afspraak gemaakt met een nieuwe fysiotherapeut (manueel therapeut) Staat goed bekend, en heeft het daarom waarschijnlijk druk Kan dus pas over een week terecht Maar goed, de afspraak staat in elk geval. Verder alvast een beetje aan het afkicken, van veel werken Aangegeven even geen nieuwe clienten te willen, tot mijn vakantie eind januari Alleen vanmiddag even 3 uurtjes werken Ochtend lekker vrij nu Geslapen tot wel 7.50 ! Echt ongekend lang zeg
  14. rapilos

    Di 17 jan

    Wat Jopie schrijft, kan natuurlijk ook heel goed he Bollie, Dat je moet wennen aan je nieuwe medicijnen Dat de klachten dus eerst juist erger worden Maak anders even een afspraak met je huisarts om dit te bespreken Gun je alle goeds, dat weet je he !
  15. rapilos

    Di 17 jan

    Goedemorgen allemaal, Koud vandaag Ooit wordt het weer zomer Bol, Wat vreselijk vervelend dat je je zo rot voelt, Misschien hier maar veel komen praten dan ? Opname, is inderdaad ook niet zomaar iets he
  16. En.. Het was vandaag weer een nuchtere dag !
  17. Droog ! Welterusten alvast
  18. Spirit, Dagen hebben nu eenmaal ups en downs Leren accepteren !(moet ik zelf dus ook he)
  19. Wat ga ik doen in de vakantie ? Toch maar naar die rug laten kijken denk ik Kijken of ik een dochter kan charteren voor een dagje sauna Massage boeken Uitslapen Niets hoeven Eters uitnodigen Ik verzin vast nog wel meer
  20. Sterkte Spud !
  21. Hoi lieve mensen, Vandaag 4 weken vakantie aan gevraagd vanaf eind januari t/m eind februari Is al goed gekeurd ! Nou..heb ik naar jullie geluisterd of niet .. Voel me meteen een stuk lichter (beetje twijfel daar gelaten) Ook ineens wat fitter, en minder pijn in mijn rug Goh, zou het dan toch allemaal tussen mijn oren zitten ??
  22. Oh ja, kreeg een paar keer de vraag waarom ik niet op het dagpact sta/stond Nou,omdat ik nu op het jaarpact sta ! Droog afmelden, vind ik wel weer leuk om te doen Smart, Sterkte met ruimen
  23. Goedemorgen beste mensen, Eerste dienst zit er weer op vandaag Vanochtend om 8 uur glibberde ik naar mijn werk Hekel aan gladheid Moest vooral uitkijken op stukken weg die vol hagel lagen nu is het meeste wel weg gedooid Maar morgenochtend vriest het misschien, en de weg is nog kleddernat Nou, niet aan denken dan maar, dat is morgen pas
  24. Welterusten lieve mensen Voelde me heel erg gesteund vandaag Dank jullie wel daarvoor.
  25. Zo weer terug van mijn laatste dienst en receptie daarvoor Vorig jaar ging ik daar voor gaas na 4 maanden droog, omdat ik toen direct doorverwezen werd naar de glazen champagne Had me nu beter voorbereid, en vroeg of er ook iets zonder alcohol was Oh, ja zeiden ze, we zullen er ook een fles spa bij zetten. Dus..heb ik getoast met een champagneglas spa (net echt ) En verder lieve mensen, heb ik jullie nog eens overgelezen Het heeft me toch wel flink aan het denken gezet Misschien moet ik inderdaad maar eens een maandje vrij nemen (Maar dan kan ik van de zomer toch niet weer een paar weken nemen, denkt de piekeraar dan in me ) Wilde eigenlijk geld reserveren voor een nieuwe badkamer, maar kan dat misschien beter in mezelf doen En maandag dan toch maar een afspraak maken met de rechte rug therapeut. Vanavond op de receptie,van de leiding heel veel complimenten gehad, dat ik zo makkelijk inzetbaar was Dat ik heel positief door het hele team heen gonsde Dat ze ze vreselijk blij met me waren Pfff, dan is het dus helemaal moeilijk om flinke stappen terug te doen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...