Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.969
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. Alle restjes opgemaakt Dus, sla, en geroerbakt ; paprika, zwarte bonen, zachte geitenkaas,tomaatjes, stukje rode peper, ui, Was lekker is alweer op
  2. Dagpact rapilos
  3. Goedemorgen allemaal, Ik ga werken Doeg
  4. rapilos

    Jaarpact

    Dank je Bob en Lila, ik ga heel erg mijn best doen
  5. rapilos

    Jaarpact

    Hoi Bob, Mag ik er ook weer op morgen Startdatum dus 4 november Alvast heel erg bedankt
  6. Een hele goede morgen allemaal, Straks boodschappen doen Vanavond mosselen eten met vriendinnen, maar dan moet ik ze wel eerst in huis halen he Ziet er regenachtig uit buiten bah, jammer
  7. rapilos

    KiloKiller

    72.1 Van de topper van de week, naar de flopper van de week
  8. Ja, echt genieten hè Haddock,zeker als je een leven lang hard gewerkt hebt En nachtdiensten zijn helemaal zwaar
  9. Ik heb ook hele slechte ogen Grumpy Maar zonder bril, met mijn neus op mijn werk, zie ik wel scherp
  10. Ja Grumpy, dat is erg priegelwerk, want zijn piepkleine steentjes Maar...het houdt je lekker bezig
  11. Haddock Long time no see Jij ook nog steeds aan het genieten van je pensioen ? Enne...van die steentjes hoef jij ook geen verstand te hebben hoor
  12. Ik heb vandaag mijn diamond painting binnengekregen 1.20-50 cm 578 zakjes met gekleurde steentjes, heb vanmiddag al twee zakjes gedaan 1 uur per zakje, dus nog maar 576 zakjes te gaan Nou , zo kom ik de winter wel door
  13. Oh jee Bor, wat vervelend Zo ken ik je helemaal niet Misschien een bijwerking van de medicijnen ?( ik zeg ook maar wat hoor )
  14. MA (ik kort het maar even af) Dapper dat je hier komt schrijven Wijn en benzo,s zijn een slechte combinatie, maar dat wist je zelf ook al lees ik Strekte bij de psychologe , hoop dat ze je een zetje in de goede richting kan geven Wat vind je moeilijk vandaag Bor ? Ja, mistte Myle ook al
  15. Lekker rustig dagje is ook niet verkeerd Bol, Misschien vanmiddag even een tukkie doen !?
  16. Dagpact; Rapilos
  17. Een hele goede morgen allemaal Stilletjes hier In elk geval weer een dag zonder verplichtingen vandaag Hoe heb ik ooit kunnen twijfelen of het wel zou bevallen, om mijn werk op te zeggen Zo bang dat ik spijt zou krijgen Nou echt niet he
  18. Hoi Smaragd, Leuk initiatief Ik doe dit jaar wel mee (beetje meer tijd nu )
  19. Ach Lika , Die persoon waar je wel vaker over schreef ? Dat is heel erg schrikken joh Sterkte
  20. rapilos

    Hier ben ik dan; Maartje.

    Ha die Maartje Ik wil je even laten weten dat ik ontzettend blij wordt van je berichten Heel fijn om te lezen , ga zo door
  21. rapilos

    Wo 30 okt 2019

    Hier 6 graden buiten Bor Altijd wat warmer in het westen he
  22. rapilos

    Wo 30 okt 2019

    Goedemorgen allemaal, Straks auto weg brengen voor een kleine winterbeurt en even door de wasstraat halen Koffie, gym en tuin En vanavond pizza Niet goed voor de lijn, maar verheug me er nu al op Misschien een extra uurtje mest uitrijden op de tuin vandaag, voor de extra beweging
  23. Oh , echt Fleurtje... Enfin, koffiekan zit in de tas, ga brood smeren, en alle gespaarde groentenafval voor de compostbak zit ook al in de tas Wel in bakken hoor, ha,ha
×
×
  • Nieuwe aanmaken...