Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Lory

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    40
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Lory

  • Rang
    Nieuw hier

Recente profielbezoeken

163 profielweergaven
  1. Lory

    Huiskamer 05-11-2020

    Hoi @Dikkie, Nee, ik heb nu ook geen behoefte meer om een pil te nemen. Vorige week had ik dat wel, maar ik ben er inmiddels achter waardoor ik mij zó rot voelde. Ik was namelijk geminderd met de ad. Die heb ik nu weer opgehoogd en langzamerhand trek ik bij. Dus ik kan wel zeggen dat ik succesvol ben afgebouwd van de lorazepam ! Wat ben ik daar blij mee ! Jij vast ook ! Iedereen hier heel veel kracht en sterkte, het is mogelijk om er af te komen !!!
  2. Lory

    Huiskamer 05-11-2020

    Hoi @Dikkie, ik gebruikte 1 mg. Bij het afbouwen was ik erg gespannen en angstig. Dat was na het stoppen weg. Nu mij zo rot voelen na 5 weken. Had jij dat sombere/ depressieve ook pas nadat je gestopt bent ? En ja, ik gebruik nog wel ad. Daar ga ik niet mee stoppen. Sterkte Dikkie !
  3. Iemand die dit herkend ? 5 weken geleden de laatste lorazepam geslikt. Ging goed. Nu sinds gisteren voel ik mij heel naar. Ik kan niet goed uitleggen hoe of wat, maar ik schrik mij er de tandjes van.....
  4. @Dikkie, ik zit nog 4 dagen op 0,1, dan 11 dagen 0,05. Daarna is het klaar. De meeste klachten heb ik ‘s morgens. Dan tril ik en ben erg gespannen. Verder heb ik bijna altijd kromme tenen aan mijn ene voet. Ik heb hier gelezen dat mensen hun kaken amper van elkaar afkrijgen. Dus ook iets met enorm aangespannen spieren. Ik wens jou, en iedereen hier veel kracht en hoop dat we ons ooit weer goed voelen zonder deze rotpillen.
  5. @Dikkie Ik gebruik lorazepam en bouw af met taperingstrips. Ik ben toch beetje geschrokken dat ik hier lees dat je na je laatste pil best nog lang klachten kan houden. Ik probeer dat van mij af te zetten, maar toch...
  6. Ik lees graag mee. Ik zit nu op 0,1 en vind het best spannend om over een tijd naar 0 te gaan.
  7. Lory

    Huiskamer 25-8 2020

    @Rixie1 Ja, ik voel mij ‘s avonds ook beter. Vind ik zo maf. Zal ook een googlen op cortisol. Wat is de herkenning op dit forum toch fijn.
  8. @Sanne20 Wat ontzettend naar voor je Sanne20. Ik zag dat je elders ook de vraag hebt gesteld. Ik hoop dat je ergens hulp of geruststelling kunt vinden. Sterkte !
  9. @Dikkie Een andere (oudere) groep van ad. Die werken weer op andere receptoren dan een SSRI. Dat is een nieuwere groep ad. Ik had het de eerste keer 20 jaar gebruikt. Jij had , en heb je nu, de venlafaxine waarschijnlijk veel korter gebruikt. Dan is de kans dat je succesvol kunt afbouwen veel groter. Gelukkig voor jou !!! Ik blijf het nu mijn verdere leven maar slikken ( de ad).
  10. @Dikkie Ja verschillende ad. De tweede keer hoopte ik dat inmiddels mijn receptoren hersteld waren, omdat ik een TCA gebruikte en daarvoor een SSRI. Maar ik lazerde weer net zo hard terug. Beide keren overigens pas na heel wat maanden nadat ik succesvol had afgebouwd. Dat had ik deze keer ook met de lorazepam. Succesvol (cold turkey) gestopt, en na twee weken was ik ineens giga gespannen. Dus ik moet zeggen, als ik straks via de tapering mijn laatste lorazepam heb geslikt, ik het best spannend vind hoe het daarna zal verlopen. Ik ben er wel achter dat het medicatie is ( zowel ad als benzo’s),
  11. @Dikkie, nee hoor, ik heb 3 jaar terug en 1 jaar terug ad afgebouwd. Beide keren kreeg ik het geprolongeerd ontwenningssyndroom en moest mij laten opnemen om weer opnieuw in te stellen op ad. Dat was ook gelijk de reden waarom ik aan de lorazepam ben geraakt.
  12. Dat herken ik wel @Dikkie. Zowel destijds na het stoppen met ad, als nu bij de afbouw van de pammen, merk ik dat ik veel meer klachten krijg als ik ergens flink stress van heb. Alsof mijn zenuwen bloot liggen.
  13. Goedemorgen @Bellie, Het is naar dat je man het niet begrijpt. Blijf bij jezelf ! Ik bouw de lorazepam af via taperingstrips. Het is idd duur, maar het is het mij dubbel en dwars waard. Het is een fijn systeem waarbij ik niet zelf hoef te klooien. Maar ik kan natuurlijk niet in je portemonnaie kijken. Anders een secuurdere weegschaal, maar die zal ook best duur zijn. Sterkte en wijsheid !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...