Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Lory

Lorazepam afbouwen met taperingstrips

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en wil mij even voorstellen.

Nadat ik 4 maanden lorazepam 1 mg heb geslikt, was ik hier in één keer mee gestopt. Dat ging prima, maar na twee weken voelde ik mij enorm gespannen. Afschuwelijk was het. Na wat googlen kwam ik er achter dat ik had moeten afbouwen. Ik ben weer 1 mg gaan slikken, de spanningen bleven. Ik heb via de huisarts taperingstrips besteld om in drie maanden af te bouwen. Tot 0,5 mg ging het goed. Nu weer erg gespannen, kromme tenen ( letterlijk) en angstig. In overleg met de regenboog apotheek besloten om te stabiliseren op 0,5 mg. Wat een armoe zeg ! Ik wil echt van de lorazepam af, het moet mij lukken. Meer mensen ervaring met afbouwen mbv taperingstrips ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Lory kijk eens in de huiskamer. die vind je bij ditjes en datjes  dageraad. daar vind je een groep van allemaal benzo " verslaafden" waaronder ikzelf. ik weet zowiezo dat @Sanne20 met het zelfde probleem worsteld. misschien reageerd ze nog wel. maar in de huiskamer vind kun je allemaal vragen stellen en zitten we allemaal in het zelfde schuitje. dus ga naar benzo verslaafden dan ditjes en datjes dagdraad en zoek de datum van vandaag. je bent altijd welkom

bewerkt door Dikkie
aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...