-
Aantal bijdragen
42.897 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
98
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door bolletje geplaatst
-
Gaat helemaal goed komen hoor Kate. Ik denk ook dat ik dan pas van die sombere bui af ben. Nu hang ik er een beetje in nog maar het diepste heb ik gehad gelukkig. Nog niet veel zin om dingen te doen alleen maar aan m'n slaapkamer gaan beginnen. Weet nog niet wat voor 'n kleur ik die ga geven.
-
Oei Rap. das inderdaad erg spannend, en wie weet zijn ze zo tevreden over je dat je een vast contract krijgt. Zou mooi zijn en dan heb je toch wat meer zekerheid in de toekomst. We gaan gewoon duimen voor je tegen die tijd.
-
Vragen en verhalen over je huisdieren.
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Tips en adviezen
Poeh moeilijk Spud. Ik weet het niet wat ik zou doen. Kijk als de wonden niet al te erg zijn en vanzelf weer genezen, zou ik hem laten. al die stres is niet zo goed voor een wilde kat, maar abcessen kunnen koorts geven en dan wordt het een heel ander verhaal. Maar luister naar je hart meis, je bent al zo lang bezig met dieren, je zal zeker de juiste keuze maken als de tijd daar is. -
Heb het gezien Rapi. Dacht dat hij toch wat emotioneel werd tijdens de eed. Mooi om te zien. En wat hebben we een mooie koningin hé? Hoe is het verder met jou meis?
-
Ik heb nog helemaal niets van de troonswisseling gezien dus zo het journaal eens gaan kijken. Verder een spiegel gescoord, niet zo heel erg mooi een beetje barokachtig maar ja dan hangt er alvast iets.
-
Nou Haddie veel plezier dan met het werken.
-
Veel plezier dan Taat. Ik ga vanmiddag ook eens hier kijken voor spulletjes. Hoop dat ik een mooie douchespiegel kan scoren.
-
Zeker Jane. Ik zal de dag niet vergeten als ik voor het eerst in m'n nieuwe douche sta. Jij trekt er weer een daggie op uit? nou heel veel plezier meid.
-
Goeie morgen allemaal.
-
Geniet er maar van Leen. Met je snuit in de zon en maar lekker genieten van de warmte. Jen vervelend allemaal zeg, want zo werk je niet met plezier meid. Misschien helemaal niet verkeerd om het met sollicitaties wat rustig aan te doen tot je weer wat lekkerder in je velletje zit. Hier de hele dag druk gehad. Eerst vanochtend mijn neef die hier komt stuken. Hij zit niet zo heel erg lekker in zijn vel. Wat moeilijkheden met zijn vader (mijn broer). Ja dat is niet zo'n heel makkelijk iemand, dus begreep ik mijn neef wel. Daarna tegels uit gaan zoeken. Het zijn grijze vrij grote rechthoekige muurtegels geworden en de zelfde kleur vloertegels. Als ik datgene gekocht zou hebben, dus die kleine langwerpige tegels, zou ik voor 12 vierkante meter bijna E 800,-- moeten betalen. En dat voor een douche van 2 bij 1.90. Dat werd me toch te gortig. Dit wordt ook erg mooi. Zo nu ff eten want dat schiet er ook vaak bij in met zulk soort dagen.
-
Dat zou wat zijn Vonnie. Ik ben weg mensen. Heb een goeie dag.
-
Ja klopt Vonnie maar dan spoel je alleen de bovenste laag schoon. Eigenlijk moet ik ze steentjes op een rooster leggen of zo. Maar het komt goed. Neef komt zo om te kijken hoe het het hier gaat stucen. En verder vandaag de tegels halen.
-
pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Thema's rondom alcohol
Weer geslikt. -
Goeie morgen kanjers. Hier zou het mogen regenen. Heb gisteren zo'n 10 kruiwagens grint uit m'n tuintje gehaald. De buren hebben een muur gezet en er is zo'n hoop aarde overheen gevallen. Moet het nu allemaal schoon wassen.
-
We zijn gisteren niet gegaan Igie. Wordt maandag. Maar ik denk zelf dat het iets in grijstinten wordt. Want ze schreven hier al, op zwart zie je alles.
-
WEEKPACT VOOR KANJERS
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Weekpact 29-4-2013. Bolletje. -
Goeie morgen allemaal. Taat heel veel suc6 vandaag.
-
Dank je Ietje, had ik toch ff nodig.
-
Zo zeg helemaal niemand. Zit iedereen lekker te eten? We hebben geen tegels gehaald, omdat de tegelzetter pas vrijdag kan leggen, dus gaan we maandag. Verder ben ik weer een klein beetje somber. Ik herken dit wel van vroeger hoor. Het gaat dan een dag goed en de dag daarna weer wat minder, maar er zit een stijgende lijn in. Ook dat weet ik dus dadelijk maar lekker t.v. kijken:)
-
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van bolletje in Thema's rondom alcohol
Hey Tobbertje welkom terug. Ik kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent met die uitslagen, maar ben maar blij dat je het nog kunt opschrijven. Vaak zie je dat mensen die geprobeerd hebben adb. te worden, en daarna weer gaan drinken, zo de vernieling in gaan, dat ze er niet meer bovenop komen. En dan heb ik het over mensen rond om mij heen. Probeer als je kan gewoon iedere dag even te komen, en, als het jou een fijn gevoel geeft, je aan te sluiten op een of ander pact. Dat geeft je misschien toch het gevoel dat je het samen met ons doet. Ik wens je heel veel succes meis. -
Goeie morgen Iet. Een beetje kunnen slapen?
-
Taurus van harte gefeliciteerd A3 hele fijne dagen in de bergen. En niet te hoog klimmen hé? Kijk uit voor lawines.
-
Goeie morgen lieve kanjers. Als het goed is ga ik vandaag tegels uitzoeken voor mijn douche. Spannend hoor. Ik zit te denken om langwerpige tegels te gaan kopen. Kleur grijs of zwart. Denk dat ik weer uit m'n dip ben. Van de week m'n gemak gehouden, heel rustig aan gedaan. Gisteren voelde ik het weg trekken, in tijd van een paar uur.
-
Vrijdag de 26 ste april van het jaar 2013
discussie antwoordde op een Jen van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Ietje die discipline kun je leren. Tuurlijk is dat niet makkelijk maar dat heeft niemand hier ooit beweerd, maar leren kun je het wel, zeker weten. Concentreer je daarop i.p.v. te denken, dat je niet zo'n sterke discipline hebt w.b. drank. Je bent dan erg veel bezig om te kijken dat je het niet kunt. En je kan het wel, zeker weten. -
Vrijdag de 26 ste april van het jaar 2013
discussie antwoordde op een Jen van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Nee hoor Ietje, maar een volle maag kan de trek doen verminderen. Maar je kan natuurlijk ook gewoon je trek uitzitten. Die duurt maar 20 min.
