Spring naar bijdragen

Yvonne

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    29.896
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    85

Profile Information

  • Geslacht
    Vrouw

Recente profielbezoeken

6.741 profielweergaven

Yvonne's Achievements

Oudgediende

Oudgediende (4/4)

  1. En voor als @Quinn straks wakker is, een bakje en een vraag: Hoe is dat eerste gesprek met jouw nieuwe therapeut verlopen? Heb je het gevoel dat hij of zij jou een stukje verder op weg kan helpen misschien?
  2. Welkom hier trouwens @Ayla89, ik heb net even jouw bijdragen op andere draden gelezen. Je hebt je op het dagpact gezet, een goede stap: dag voor dag. En ja, schrijf het hier maar van je af als je een baalbuit hebt hoor. Beter dan het afreageren tegen jouw partner lijkt me
  3. DAGPACT: Fonny Ayla89 Yvonne
  4. Hoe dan ook, dat rek komt goed van pas dus
  5. Goeie genade, wat duurt wachten dan lang @ikkanhet, ik zag dat je een afspraak hebt staan voor 30 mei, worden dan de uitslagen van de onderzoeken besproken en ook wat men gaat doen???
  6. Goedemorgen Ikkanhet en Fonny en natuurlijk goedemorgen voor alle andere frummers. Ik heb voor mijn doen een gat in de dag geslapen, heerlijk. Het heeft vannacht een beetje geregend, ik heb dus al slakken geraapt en ze op dagtrip gestuurd. De andere dieren hebben hun ochtendnatje en - droogje gekregen en uiteraard de nodige knuffels. Nu tijd voor een bakje.
  7. Jullie ook een goedemorgen Fonny en Prana... DAGPACT: Maja Fonny Prana Yvonne
  8. Goedemorgen Claudius, Oskar, Maja en alle andere frummers. Ook ik heb weer pittig gedroomd, naar gedroomd, inderdaad Oskar, blijkbaar niet goed in staat de indrukken van overdag op een goede manier te verwerken 😨.. en ook weer een poos wakker gelegen... Maar gelukkig is het weer ochtend geworden, de zon schijnt, ik heb al even geknuffeld met de katten en de hond, het leven ziet er overdag toch een stuk beter uit zo. Een bakje nu maar eerst.
  9. Je hebt groot gelijk 👍
  10. hahaha, de middelste was voor jou, de linker voor Reacher en de rechter voor Lika.... is dit meer iets voor jou? ... En inmiddels is de theepot leeg hier... ik ga aan de slag luitjes....
  11. De meesten van ons kunnen niets met daarmee, daar ben ik van overtuigd. Maar ik kan me indenken dat het in jouw geval nog veel ellendiger moet zijn die dingen te lezen
  12. Goedemorgen trouwens ook voor @Reacher en @lady jane en @Lika.. ... zelf de koffie er even ingieten hoor
  13. Ik hoop dat je over een poosje weer oprecht 'goedemorgen' kunt schrijven Quinn
  14. @Maja en @Freekie, ik wens jullie een mooie droge en zonnige wandeling toe.... @Smaragdie, hoe is het gisteravond en vannacht gegaan?
  15. @Prana, fijn dat je er weer bent, goed dat je het weer oppakt, 'nieuwe bezems vegen schoon' zeggen ze wel eens, 'een nieuwe stok achter de deur' kan ook heel wat uitrichten denk ik dan maar. 👍
×
×
  • Nieuwe aanmaken...