Spring naar bijdragen

bolletje

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    42.408
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    83

8 Volgers

Profile Information

  • Geslacht
    Vrouw
  • Interesses
    YES WE CAN.

Recente profielbezoeken

13.173 profielweergaven

bolletje's Achievements

Oudgediende

Oudgediende (4/4)

  1. Een hele natte maar goeie morgen,
  2. Goeie morgen lieve mensen,
  3. Goeie morgen iedereen, Nou sterkte dan vandaag Smaragdie en Roberto.
  4. Ja maar iedereen heeft het erg druk Freekie. Mijn nicht help me al met de zaken (belasting enz). Nee ik zou eigenlijk meer h.h. zorg moeten hebben , maar dat gaat niet.
  5. Goeie morgen allemaal.
  6. Dank je wel voor je reactie Freekie. Het is het verdomde hersen infarct dat me opbreekt. Ik heb zoals anderen met een herseninfarct weinig energie s'ochtends. 20% doordat ik teveel prikkels krijg. Anders had ik geen probleem. Zussen hebik niet en schoonzus heeft het altijd erg druk met werken, dus. Tja maar nogmaals dank.
  7. Goeie morgen iedereen, Ik ben kapot. De therapie bij Hersenz is erg zwaar en bijna niet te doen. Wilde eerst morgen ook naar de dagbesteding maar zie daar toch maar vanaf. Twee dagen hersenz, en twee dagen dagbesteding plus m'n huishouden met alles er bij is erg druk. We kijken wel hoe lang ik het vol houd. Prettige dag en genioet van de zon.
  8. bolletje

    Jaarpact

    Dank je wel Bob.
  9. Moghu Yvonne en de rest die nog komt.
  10. Sterkte Anita. Dit is heel herkenbaar, maar als je doorzet word je sterker en sterker, en na verloop van tijd stoppen die rotgevoelens. Voor jou.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...