Spring naar bijdragen

Zaterdag, 17 juni 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Gelukkig heb ik kersen en aardbeien gekocht. :)

Vanmiddag was ik gastvrouw bij een van de huizen die meededen met de open-tuinen-dagen. Ik ben kapot! We hadden alleen vanmiddag al bijna 1500 mensen.  Allemaal opvangen, begroeten,  de weg wijzen, water geven, uitleg geven. En dat niet alleen in het Nederlands. Mijn Duits weer (een beetje) afgestoft.

Ha fijn Spirit, doe mij er maar eentje! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Reacher:

Kun je mijn eksters misschien een luiertje om de snavels binden Rapilos? :lol: Nee hoor, baby ekster is uitgevlogen en ouders zijn druk met empty nest syndrom. Het is heerlijk stil.

 

Hadden die £#=?# duiven bij mij dat maar! Gek wordt ik ervan! Ze zullen en moeten bij mij op het balkon nestelen. En ondertussen die rottige geluiden en poepen! Sorry hoor, ik moest het weer even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond beste mensen,

Nou, ik heb wat los gemaakt vanochtend, door mijn wasmachine aan de lijn te hangen, en mijn vogels luiertjes om te doen :P :lol:

Maar mijn wasmachine is inmiddels droog, en vogeltjes hebben het prima naar hun zin vandaag :)

Jannigje,

Misschien een net spannen op je balkon (of is dat een stom idee ?)

Spirit,

Je bent toch zeker niet met de wijnman mee gereden he ? :angry:

Hier geen ijsje vandaag gegeten
Beetje teveel aangekomen de laatste tijd
Maar kost eerlijk gezegd wel veel diciplinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast mijn hoofdtaak om het nuchter te houden, wil ik ook nog wat 'aardse zaken' regelen. Voor de aanstaande reis bijvoorbeeld. Maar dan is een zaterdag  niet de juiste dag kennelijk. Bovendien was mijn batterij leeg, dus, ook vanwege de te korte nachten, een dutje gedaan en niet gewerkt. Die missie dus niet volbracht.

Ik zeg nooit nooit, maar ik hoop en werk eraan dat ik hier niet hoef te melden dat ik teruggevallen zou zijn. Het zou mijn dood betekenen. Mijn rem is helemaal stuk, doet absoluut niets meer, en nee, ik wil dat niet uittesten.

 

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groet, ik had een fijn gesprek met een dame met hetzelfde. Cadeautje. Om de hoek. . Nu slapen hoop  ik, na een dikke week. Ik hoop nu te slapen na een volle wweek niet. Groet. 

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit geweest in het centrum van onze hoofdstad. Blij dat ik nuchter op mijn fietsje de hordes mensen en tramrails kon ontwijken. Blij dat ik morgen alleen te kort zal hebben geslapen. Verder fris als een hoentje de dag tegemoet. Tot straks op de zondagdraad.

slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...