Spring naar bijdragen

World benzo awareness day 2017


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...

Ik krijg een sinds een week alweer een ander merk diazepam voorgeschreven (Aurobindo).En dat veroorzaakt zulke ernstige hartklachten zodat ik er nu betablokkers en bloedverdunners bij moet slikken.Dat is het begin van het einde voor me,ik houd dit gerommel met elke keer andere slechte pillen niet vol.Heeft misschien nog iemand ervaring met diazepam van Aurobindo?.Al vaker slechte generieke gehad,en er zo ziek van werd ,zodat ik,samen met de dokter en apotheker moest zoeken naar een ander merk.Daarna was het weer o.k. totdat ik weer een nieuwe generieke diazepam kreeg.Wat @Gaba ook opmerkt,In de Nederlandse taal is er weinig of niks te vinden op internet.Ik kijk voor afbouwtips,wat moet ik anders doen,Veel getuigenissen van afbouwers ( 16.300 resultaten) staan op youtube "benzo withdrawal"https://www.youtube.com/results?q=Benzo+Withdrawal&sp=UBQ%3D

bewerkt door bernard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bernard, ik heb ooit eens Aurobindo gekregen als merk voor een ander medicijn. Daar reageerde ik ook vreemd op. De hulpstoffen verschillen, best kans dat je daar last van hebt. 
Ik heb bij mijn apotheek laten vastleggen dat ik altijd het merk Mylan krijg en dat ging goed. Wellicht even overleggen met je apotheker? 
Kijk ook eens bij "Terugval of niet" op dit forum, daar zitten ervaringsdeskundigen qua afbouw en personen die nog aan het afbouwen zijn. Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58   Heel erg bedankt,Mylan heb ik nog niet geprobeerd.Ik heb bijna elk merk gehad in de loop van tijd.Actavis werkte goed,totdat de fabriek verkocht werd aan Aurobindo.Ik kijk vaak bij the peoples pharmcy of ik niet alleen ben met dit probleem.https://www.peoplespharmacy.com/2013/07/04/withdrawal-symptoms-from-generic-diazepam/

bewerkt door bernard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...