Klavertje Geplaatst 31 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Ik wil me voorstellen, Ik ben klavertje en drink elke avond zeker 1.5 fles wijn. Het geeft nu problemen mijn Kids zijn ouder en zien het. Ook val ik regelmatig in slaap op de bank kan voor de tv Ik wil het niet meer en vandaag bij de huisarts geweest om me door te verwijzen Daar kan ik volgende week donderdag al terecht! Maar ook hier om extra ondersteuning en herkenbare dingen te lezen me hier aan heb gemeld . Ik ben een alleenstaande moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klavertje Geplaatst 31 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Bedankt! Ik ga volgende week naar Tactus voor een intake.. Dit is mijn eerste dag en voel me onrustig maar dat hoort erbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Wat goed van je dat je hier bent en hulp hebt gezocht. Knap hoor! Fijn dat je er bent en zet hem op. Hoe oud zijn je kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klavertje Geplaatst 31 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 1 uur geleden zei Lika: Wat goed van je dat je hier bent en hulp hebt gezocht. Knap hoor! Fijn dat je er bent en zet hem op. Hoe oud zijn je kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klavertje Geplaatst 31 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Hoi 2 meiden van 13 en 10 jr. ik zie dat er bij mijn profielinfo mijn naam en woonplaats te zien is Is dat openbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klavertje Geplaatst 31 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Of alleen voor mij zichtbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Alleen voor jou. Klavertje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Hallo Klavertje. Welkom. Ja, wat Lika zegt, die details zijn alleen voor jou zichtbaar. Dat kun je ook checken door even af te melden en dan hier te kijken. Dan zie je wat wij ook zien. Goed besluit om het overmatig drankgebruik aan te pakken. Het begin zal lastig zijn maar straks ben je blij dat je daar van af bent. Veel leuker voor jezelf en voor je kinderen ook. Veel succes, en blijf hier maar schrijven. Klavertje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Welkom Klavertje wat goed van je om naar je huisarts te gaan! Wat voor soort hulp ben je naar doorverwezen? ^^ hoe zie je de tijd daar vóór voor je? Sterkte Klavertje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Hoi Klavertje! Ben benieuwd hoe Tactus voor jou werkt. Hou je ons op de hoogte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ook nog een welkom van mij! Goed dat je het allemaal aangaat. Zeker alleen met je 2 kids. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden