fleurtje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Met mannen alleen maar last spirit Ze willen je nog, dat is ook al iets toch? Naar mij zie ik ze nooit kijken wat ik niet zo erg vind btw. Sparen, als je op reis wil. Prioriteiten stellen. 100 dagen bokes met choco eten. Komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Spirit,niet jezelf in de put denken. Met J. ging je ook niet 3x per jaar op vakantie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Ik meld me succesvol af. Mooie discussies hier; dank daarvoor. Fijn als het helpend is! Vandaag iets nieuws gehoord.... hortensia (soort) die een roes brengt maar toch ook erg gevaarlijk is. Mensen die jeugd in hun tuin ziet schuimen. Het mot toch ook niet gekker worden.... Lekker slapen allemaal.... enne... waar is zbb? (denk ik in ene) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2017 Geen puf gehad om vandaag te lezen. Ik volsta nu maar met: welterusten, slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 (bewerkt) . 4 juni 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2017 Smaken verschillen, Adri. Ik vind dat gebit woest aantrekkelijk. Blijijijf er naar kijken... fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden