Spring naar bijdragen

Ben er weer, en nu echt


Suusje123

Aanbevolen berichten

 

Hoi,

Helaas of gelukkig ben ik er weer.

Ik drink meer dan ooit, maar wordt binnenkort gelukkig opgenomen (er is nu haast geen wachtrij, maar moest wel 2 maand wachten voor het eerste gesprek, pff). Ik ga sowieso 6 a 7 weken intern. Kan niet slapen. Ben het zat en wil er echt vanaf, het lukt mij zelf niet meer.  Ben blij om intern te gaan, dan kan het in elk geval gewoon echt níét.

Ben op en kapot, maar ga het eindelijk echt aan. Het kan niet anders meer. Moest diep vallen.

Sukkelsuus die een keer wil gaan kunnen zeggen dat ze niet meer zuipt.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjullie wel, vorige week dinsdag heb ik op de afdeling / plek gekeken. Toen werd er gezegd om snel onze dingen op orde te maken omdat het erg snel kon gaan. Dat er 15 mensen op de wachtrij stonden maar dat niemand daarvan kon of wou op dit moment.

Liefs

bewerkt door Suusje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suusje,

Dat 's ochtends bedenken of je 's avonds kan drinken en hoeveel.... Het is heel fijn dat je daar niet meer mee bezig hoeft te zijn. En er is veel meer fijn aan niet meer te hoeven drinken. Ik had er nooit aan durven denken, maar er bestaat een leven zonder zuipen. Maar * zal het af en toe ook vast wel worden. Toch fijn dat er nu wat gebeurt, lijkt mij.

Sterkte!

bewerkt door moderator
Gebruik van schuttingtaal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat je zelf ontslag 'neemt' lijkt het me goed om even juridisch advies in te winnen. Als je ziek bent, ben je ziek. Dan hoef je geen ontslag te nemen. Dat deze werkplek niet de goede plek is voor je, staat daar op zich los van. Sterkte en succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer maar even tot rust te komen. Je hebt het moeilijk en dat is helemaal niet erg. Wel heel vervelend voor jou. Het gaat goed komen. Goed voor jezelf leren zorgen. Je hebt al belangrijke stappen gezet. De kliniek en je hebt gezegd dat je nu niet kunt werken. Heel goed van je. ECHT KNAP! 

Stap voor stap zoeken en vinden wat jij nodig hebt. Wees lief voor jezelf. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Lika, jij ook! Ook al weet ik jouw verhaal nog niet precies. Maar het is echt waar dat het meer kapot maakt dan je lief is. En waarom? zo lekker is het nou ook weer niet! Waarom is het zo lekker geworden? Ik ben echt blij dat ik nu 6 weken in een omgeving kom waar het gewoon niet kan of mag.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo Kruidenthee67, vasja, huttula en Lika,

 

Het gaat de goede kant op met mij. Inmiddels ben ik volgens mij 7 of 8 weken lang de alcohol de baas! Ik zit nog in de interne behandeling, maar ik ben zo ongelofelijk blij dat ik voor een opname gekozen heb! Zonder hulp had ik dit niet gered/gekund.

Wilde even laten weten hoe het was. Ook wens ik iedereen hier heel veel sterkte en succes toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...