Suusje123 Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Hoi, Helaas of gelukkig ben ik er weer. Ik drink meer dan ooit, maar wordt binnenkort gelukkig opgenomen (er is nu haast geen wachtrij, maar moest wel 2 maand wachten voor het eerste gesprek, pff). Ik ga sowieso 6 a 7 weken intern. Kan niet slapen. Ben het zat en wil er echt vanaf, het lukt mij zelf niet meer. Ben blij om intern te gaan, dan kan het in elk geval gewoon echt níét. Ben op en kapot, maar ga het eindelijk echt aan. Het kan niet anders meer. Moest diep vallen. Sukkelsuus die een keer wil gaan kunnen zeggen dat ze niet meer zuipt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Hoi Suusje: het vergt moed om te erkennen dat je hulp nodig hebt van anderen. Ik neem mijn hoge hoed voor je af. Suusje123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Hoi Suusje! Wat fijn dat je er binnenkort van af bent. Wat zul je je verrot hebben gevoeld, geen controle meer. Maar die krijg je terug!! weet je al wanneer je wordt opgenomen? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Suus, wat dapper! Heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 25 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Dankjullie wel, vorige week dinsdag heb ik op de afdeling / plek gekeken. Toen werd er gezegd om snel onze dingen op orde te maken omdat het erg snel kon gaan. Dat er 15 mensen op de wachtrij stonden maar dat niemand daarvan kon of wou op dit moment. Liefs 22 juni 2017 bewerkt door Suusje123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Hoi Suusje, Dat 's ochtends bedenken of je 's avonds kan drinken en hoeveel.... Het is heel fijn dat je daar niet meer mee bezig hoeft te zijn. En er is veel meer fijn aan niet meer te hoeven drinken. Ik had er nooit aan durven denken, maar er bestaat een leven zonder zuipen. Maar * zal het af en toe ook vast wel worden. Toch fijn dat er nu wat gebeurt, lijkt mij. Sterkte! 25 april 2017 bewerkt door moderator Gebruik van schuttingtaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 25 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Pelle, Daar geloof ik ergens ook in. En ja ik kijk er naar uit om anders te leven en het weer fijn/normaal te hebben: uiteindelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Voordat je zelf ontslag 'neemt' lijkt het me goed om even juridisch advies in te winnen. Als je ziek bent, ben je ziek. Dan hoef je geen ontslag te nemen. Dat deze werkplek niet de goede plek is voor je, staat daar op zich los van. Sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 25 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) * 26 april 2017 bewerkt door Suusje123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Probeer maar even tot rust te komen. Je hebt het moeilijk en dat is helemaal niet erg. Wel heel vervelend voor jou. Het gaat goed komen. Goed voor jezelf leren zorgen. Je hebt al belangrijke stappen gezet. De kliniek en je hebt gezegd dat je nu niet kunt werken. Heel goed van je. ECHT KNAP! Stap voor stap zoeken en vinden wat jij nodig hebt. Wees lief voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Dappere beslissing! Inderdaad handiger wat Lika zegt. Betekend niet dat je daar weer gaat werken wanneer je weer beter bent ^^ sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 april 2017 Rapport Share Geplaatst 27 april 2017 Ontslag op wederzijds goed vinden. Eerst aan jezelf werken de rest..het werk is van latere zorg. Ook jij hebt recht om ziek tijdens voor en na je behandeling te wezen. Daar hoef je je niet schuldig over voelen. Sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 2 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Morgen wordt ik opgenomen! Ben er echt aan toe. Sta nog gewoon ziekgemeld op het werk en volgens mij is dat het beste. Tijd om het roer om te gooien. Ben nu wel trots op mezelf huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 2 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 ik ga weer gezond leven huttula en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Succes meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 2 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Thanx Lika, jij ook! Ook al weet ik jouw verhaal nog niet precies. Maar het is echt waar dat het meer kapot maakt dan je lief is. En waarom? zo lekker is het nou ook weer niet! Waarom is het zo lekker geworden? Ik ben echt blij dat ik nu 6 weken in een omgeving kom waar het gewoon niet kan of mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2017 Suus...heel veel sterkte en succes De wil is al groot lees ik...geen onbelangrijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Nou sterkte hoor! hoop dat je goed wordt geholpen daar ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Je bent er helemaal klaar mee en klaar voor! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Succes Suus, moedig besluit! En fijn dat het snel kan...ga ervoor...maar dat ben je al van plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 22 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Hallo Kruidenthee67, vasja, huttula en Lika, Het gaat de goede kant op met mij. Inmiddels ben ik volgens mij 7 of 8 weken lang de alcohol de baas! Ik zit nog in de interne behandeling, maar ik ben zo ongelofelijk blij dat ik voor een opname gekozen heb! Zonder hulp had ik dit niet gered/gekund. Wilde even laten weten hoe het was. Ook wens ik iedereen hier heel veel sterkte en succes toe! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Wat fijn om te horen! Houd vast. Top! Suusje123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suusje123 Geplaatst 22 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Haha! Ja...! Poeh het is een heel proces, en ik voel me zoveel beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Wat heerlijk, Suusje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Superfijn voor je !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden