Lika Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Kop op Spirit. Ik herken het natuurlijk, maar van de kant van de teveel kilo's....Laten we zeggen dat topjes bij mij ook wat ingewikkeld liggen;-( Maar een mooie sjaal losjes om gedrapeerd kan wonderen doen. Zonnebrillen ook. Voor je het weet ben je een diva. Kijk jezelf ajb recht aan in de spiegel en ga voor jezelf staan. Ik had vandaag opeens sjans in de winkel. Ik weet ook waarom. Gewoon omdat ik mezelf even okay vond. Het ligt niet alleen en hoofdzakelijk altijd aan je uiterlijk Spirit. Je bent een mooi mens. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Spirit, lieve meid, je bent NIET te mager. Je bent precies goed. Hoop dat je me gelooft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Spirit vorige keer vertelde je dat iemand je te mager vond en werd je er enorm boos om en nu vindt je dat zelf ook? Vrouwen zal ik wel nooit snappen haha. Laat je niets wijs maken. Lika haar posting was treffend het is maar net hoe je jezelf in je vel voelt en dat uitstraalt. Zo werkt dat denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Bij de hoek van het oude kerkhof.... dat soort liedjes Spirit? Ah Heerlijk ! Ik had me nog niet gemeld vandaag. Maar ook zonder dagpacter te zijn is het goed gegaan. Overigens was ik op zoek naar kruiden in de winkel, liep een paar x tegen drankflessen of bier-aanbiedingen aan. Bah, ik heb het niet vaak, maar nu werd ik daar echt chaggerijnig van: bah ga weg met je bocht! Heb als troost maar wat tompoucen meegenomen... Lika: dat heet uitstraling: LEUK-LEUK -LEUK gaaf he. Nog even tv kijken. Welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Trusten Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 8 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Tompoucen in plaats van drank, dat vind ik nou eens een goeie vervanging @smart! en dan ook nog eens correct geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Zwart en rood, ik zou er maar goed trots op zijn, Spirit. Deimmeronreglementaire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Ik lig al even te keren in bed. Hoor ik zo'n tien minuten geleden een paar pijnlijke kreunen van de buurman, gevolgd door absolute stilte. Weer klaarwakker in een knip. Hopelijk niets erg Slaapwel kiekebillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden