Jannigje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Dank je Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Jannigje een dag met een gouden randje, het is je zo gegund! Ik meld me droog af en ben blij dat jullie er vandaag waren. smart, rapilos en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 (bewerkt) Welkom terug @Gunn @Jannigjewat fijn om te lezen 26 maart 2017 bewerkt door Vasja Jannigje en Gunn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik kom nog even om de hoek kijken. Fijn Jannigje dat het mooi was! Wat is samen zingen (zeker op dat niveau) toch geweldig. Dat uurtje van vannacht gaf toch nog verwarring, mede dankzij een klok die stil ging staan en een wekker die ik toch op de normale tijd had gezet. Verslapen en de klok rond geknord. Uurtje later dan bedoeld naar de sauna en... dat was heerlijk. Nu moe en droog te bedde. Slaap goed!! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Slaap lekker Smart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 eindelijk een traantje van geluk Jannig, heb je verdiend en hard nodig denk ik ook♥ Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik vond het maar lastig vandaag. Veel trek. Maar niet gedronken, en dat is morgen dan wel weer heel lekker. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goed zo @PelleHet is soms ook lastig en dat is ook niet zo erg. Toch niet doen. En dat heb je gedaan. Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Veel te laag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden