Spring naar bijdragen

Maandag 20 maart 2.0


Aanbevolen berichten

Nee door teveel zon ben ik bang. :P

Ik was benieuwd met hoeveel zonnen je een bericht kon opvullen in ieder geval 74 op 1 lijn de regels kan ik niet meer tellen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij gebrek aan preview bericht moet je het forum als test case gebruiken hè. (ik zal het hier vandaag niet meer proberen :P)

Ik zal vandaag proberen wat meer zo te kijken :angry: i.p.v. met zonnestralen gooien da´s te hoog gegrepen voor mij.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Suikertje:

We kunnen toch nog op deze draad, ik wel tenminste

Ik ook, als ik maar op pagina 2 begin. De maandagvroegemorgen blijft -voor mij- in nevelen gehuld.. pikzwarte duisternis, zeg maar..
Zal dus misschien nooit weten hoe goed Lars gisteren bezig was. Hoewel ik wel een vermoeden heb, maar ik had het zo graag zeker geweten.

Zit een beetje tijd te doden.. zo naar de garage. Daar bouwen ze een andere autoradio in. Op zich kan ik dat zelf wel zo'n beetje, qua aansluiting,
want dat is meestal een kwestie van stekkerblokjes aansluiten, maar deze moet met een speciaal blokje voor stuurbediening..
en ik heb altijd moeite om oude radio's uit de auto te krijgen. En ze doen dit bij "m'n" garage gratis. We zijn er goeie klanten.
Wat aan één kant fijn is, aan de andere kant denk ik: hoe vaak moet je wel niet bij ze komen om 'goeie klant' genoemd te worden...:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...