rosa45 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ik meld me alvast geslaagd af voor het dagpact. Welterusten voor straks. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Vandaag precies 5 maanden droog Nadia, smart en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Geweldig! R.e.s.p.e.c.t. Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Fijn Bor. Slaap goed iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Hee Bor, lieffie al slapen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Meld me droog af. Mijn dikke rooie kater bleef maar spugen. Er zit iets dwars in zijn buikje. Morgen gaan ze kijken en vannacht slaapt hij daar. Maak me wel zorgen, ook al kán het meevallen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Bah Nadia. Vervelend als er iets is met je huisdier. Hoop dat je slaapt. Maar drinken...nee, natuurlijk niet. Dàt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 succes dan morgen Nadia, kater zal daar best slapen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 sterkte Nadia♥ Ha die Diesel, dus jouw motor loopt gelukkig ook nog, groetjes van deze oldtimer☺ Diesel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 meld me nog niet af want dat die ik altijd de volgende ochtend pas, ik las ook e.e.a. over benzo's en andere middelen , nu ben ik zelf al even bezig met het afbouwen van de antidepressiva en dat gaat best wel goed en hierin is het zo van belang niet te drinken.......maar ja, nu ben ik natuurlijk niet Roomser dan de Paus en kan het altijd wel keer gebeuren dat ik nat ga en dat calculeer ik wel in maar het thuis lopen slempen heb ik wel afgeleerd inmiddels ! a.s. donderdag vertrek ik voor een lang weekend naar Noord-Ierland en zal goed op moeten letten maar daar heb ik wel vertrouwen in ! smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 2 biertjes gehad, sorry mensen. Zo dun als het draadje kan zijn. Gelukkig niet meer dan dat .... Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden