kruidenthee67 Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Ben het niet vaak eens met Bor Maar nu denk ik ook...Spirit..denk aan jezelf en je doel! Bor en Spirit Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Jeetje..het moet niet gekker worden! Ik ben het ook met Bor eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Aaaaaaa wa edde gij gegeten vanmorgen Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Vol heeft eindelijk vakantie en gaat noordwaarts. Beter maar vrienden blijven met Bor, Vol, Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Hahaha LIka, je maakt me aan het lachen ik kom lekker richting jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Heel gezellig.gisteren met de kids naar Tinguely tentoonstelling inhebt Stedelijk Museum geweest. ( rare bewegende beelden). Zeker een aanrader. Kinderen vonden het top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Ik meld me geslaagd af voor het dagpact Welterusten voor straks. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Beetje laat misschien voor nu dat ik hiermee kom. Ben net pas terug van mijn werk en laat me momenteel niet echt los om op te slomen dus tik het toch maar even neer. Ik loop me al dagen suf te denken over waarom hier mensen zijn die kei veel last hebben van lichamelijke afkickverschijnselen en mensen die daar eigenlijk helemaal geen last van hebben. Waarom dat is. Waarom het de 1 moeilijker gemaakt wordt dan de ander om gestopt te blijven. Qua depressief en problemen aanpakken snap ik dat wel, immers mensen krijgen de lessen die bij hun passen en die ze kunnen dragen in hun rugzak. En de ene heeft een rugzak van het formaat thee zakje en de ander van het formaat mammoet terwijl ze hetzelfde probleem hebben krijgen ze er problemen bij en ervaren ze het anders en gaan er ook anders mee om. Dat plaatje kan ik niet zo goed passen in drank verslaafd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2017 Knap Spirit! Want je was inderdaad wel een beetje bezig om weer in herhaling te vallen, zo leek het. (had Bor goed opgemerkt) Heb jij iets goeds mee gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden