Spring naar bijdragen

zaterdag 18 februari

tomtom2

Aanbevolen berichten

Het is erg mooi weer in Riga en ik heb 39 graden koorts. Ik probeer mee te lezen maar reageren lukt niet zo.

ik heb het ook wel dat ik hier voor de huiskamersfeer rondhang. Wat je doet Spud dat terughalen van je gevoel van machteloosheid werkt dat? Denk dat je al ver bent in het doorzien van vermeiding. Echt eerlijk daarover zijn niet naar ons maar naar jezelf....zo je eigen coach zijn......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kick van vechten tegen grenzen en jezelf pushen kijk ik heel erg. Idd was ik ook weken euforisch over stoppen met drinken. Grenzeloos zijn voor mezelf zoals ook met zwemmen in ijskoud water. De kick dat dit mij geeft. Maar ik noem het maar acceptatie ergens dat het normale leven nu eenmaal saai en gematigd is. Een kabbelende beek en ik zoek enerzijds een kolkende stroom of ik zoek volkomen rust. Nu dus verplichte bedrust door koorts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben hier tot de 24ste hoop dat ik mij snel weer wat beter voel. Nu een graad meer koorts als gisteren. Voel me best beroerd. Maandag dokter als het niet beter gaat. Ik vertrouw mijn longen niet. Wil niet met koorts straks niet mogen vliegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen maar omdat je een wettelijke leeftijd heb en zo gezegd oud bent?

Ik zeg hoe voel je je van binnen? een ouwe ziel of een jonge hond?

Leef naar je gevoel en niet naar de maatstaven die het leven op je plakt. Ik wordt 40 en ouders moeten mij soms in de speeltuin terecht wijzen omdat ik de schommel nogal in pik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...