Vol Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Zeg Spud ... zou je dan de knoop anders kunnen noemen, en besluiten hier niet te stoppen ? En dan misschien juist met 'ons' wel stoppen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ik wens je succes Spud. Ik hoop je nog veel te lezen hier. Geef je kat maar veel aandacht en de andere ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Het is erg mooi weer in Riga en ik heb 39 graden koorts. Ik probeer mee te lezen maar reageren lukt niet zo. ik heb het ook wel dat ik hier voor de huiskamersfeer rondhang. Wat je doet Spud dat terughalen van je gevoel van machteloosheid werkt dat? Denk dat je al ver bent in het doorzien van vermeiding. Echt eerlijk daarover zijn niet naar ons maar naar jezelf....zo je eigen coach zijn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Dat van die werking van opiaten is helemaal niet gek. Helaas hebben opiaten veel effect op de glade spieren van je darmen. En je krijgt vast ook medicatie tegen obstipatie wat ook effect heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Die kick van vechten tegen grenzen en jezelf pushen kijk ik heel erg. Idd was ik ook weken euforisch over stoppen met drinken. Grenzeloos zijn voor mezelf zoals ook met zwemmen in ijskoud water. De kick dat dit mij geeft. Maar ik noem het maar acceptatie ergens dat het normale leven nu eenmaal saai en gematigd is. Een kabbelende beek en ik zoek enerzijds een kolkende stroom of ik zoek volkomen rust. Nu dus verplichte bedrust door koorts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Klopt ik ga weer liggen.... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Beterschap erik, vervelend dat je nu juist ziek bent erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Mag iemand best schrijven dat iets niet goed binnenkomt. En goed voor mezelf zorgen....Ja dat blijkt weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Erik, wat nu kerel? Toch niet in ijskoudwater gezwommen hè. Paracetamol erin en snel beter worden. Hoeveel dagen blijf je daar nog? Nog voldoende tijd om wat leuks te doen. Ik heb afbeeldingen bekeken van Riga, ziet er mooi uit. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Beterschap Erik! Rustig aan doen en snel weer beter worden :). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Goede berichten Lars, het is je gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 ja sorry, verkeerde draad, maar boodschap komt gelukkig over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Op zich wel, maar stilletjes hier. Heb altijd moeite met de weekenden, weinig mensen buiten en kan daar slecht tegen, maar qua psyche ga ik al mijn 4de goede dag in. Dat is wel top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Dank je Lars. Moet toch maar eens actief op zoek gaan naar levenspartner, te lang getreurd over vorige relatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Dus vrouwen, stuur maar pb haha Skyer en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Ben hier tot de 24ste hoop dat ik mij snel weer wat beter voel. Nu een graad meer koorts als gisteren. Voel me best beroerd. Maandag dokter als het niet beter gaat. Ik vertrouw mijn longen niet. Wil niet met koorts straks niet mogen vliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Zal het vanavond gaan doen Sugar. Ik val een beetje op dit soort mannen. En laat ik nou gehoord hebben dat jij een bodybuilder bent geweest. Poeh, zucht, kreun, ik krijg het nu al wamme. erik, Antoinnette en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Met al die 1 regeligen wordt dit een lange dagdraad. Kom, laat mij ook nog es wat zeggen.... In elk geval beterschap Erik: wat een giga pech is dit joh!! En nu eerst eens hutspot eten, ik rammel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Beterschap Erik. Last van kiespijn, al de hele dag. 2 paracetamol en 2 ibuprofen 400 halen weinig uit. Meer slikken lijkt me niet gezond. Iedereen een fijne en vooral nuchtere avond gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Volgens begint de laatste ibuprofen aan te slaan. Zucht, wat een verlichting. Raak ik toch nog op èèn of andere manier verlicht en dat zonder mediteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Dan zou de trouwerij mooie meeting vormen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Waarom zou dat niet kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Alleen maar omdat je een wettelijke leeftijd heb en zo gezegd oud bent? Ik zeg hoe voel je je van binnen? een ouwe ziel of een jonge hond? Leef naar je gevoel en niet naar de maatstaven die het leven op je plakt. Ik wordt 40 en ouders moeten mij soms in de speeltuin terecht wijzen omdat ik de schommel nogal in pik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Maar geef toe is niet makkelijk om toe te geven dat je gay bent. Dat is heel anders leven dan hetero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 welterusten opa, had het gelezen en niet gelet op de tijd. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden